Tomislav Kramarić novi generalni direktor Mercatorja
Na nedavnem sestanku je upravni odbor Fortenove, hrvaškega lastnika Mercatorja, odstavil Tomislava Čizmića s položaja generalnega direktorja slovenskega trgovca. Namesto njega je imenoval Tomislava Kramarića. Kramarić je že bil član poslovodstva in je decembra lani prevzel vodenje področja maloprodaje Mercatorja. Kramarić bo zdaj prevzel odgovornost za celotno poslovanje družbe in se osredotočil na poslovno preobrazbo. Ta bo usmerjena v zmanjšanje stroškov in povečanje dobičkonosnosti v regijski maloprodaji Fortenova skupine. Mercator je poudaril, da je ta poslovna preobrazba še posebej pomembna v trenutnih spremenjenih tržnih razmerah. Trgovinski sektor se na vseh trgih sooča z inflacijskimi pritiski in dinamičnih sprememb. Tomislav Čizmić je vodil Mercator od leta 2017 in je družbo zapustil po sporazumni razrešitvi.
Kramarić vodi uspešno maloprodajo v Konzumu, Mercator stabiliziran pod vodstvom Čizmića
Tomislav Kramarić je dosegel odlične rezultate pri vodenju maloprodaje v Konzumu, še posebej med konsolidacijo poslovanja v času izredne uprave, epidemije in povezanih gospodarskih izzivov. Član upravnega odbora in glavni izvršni direktor Fortenove, Fabris Peruško, je ob menjavi vodstva Mercatorja spomnil na prenos lastništva Mercatorja na Fortenovo pred dvema letoma. Peruško je poudaril, da so v tem času izvedli vrsto aktivnosti za konsolidacijo, popolni prevzem lastniškega deleža in stabilizacijo poslovanja Mercatorja. Čizmić, prejšnji predsednik uprave Mercatorja, je vodenje družbe prevzel v zahtevnem obdobju. Pomembno je prispeval k njeni stabilizaciji in uspešnemu zaključku integracije v Fortenova skupini. Peruško mu je izrazil zahvalo za prispevek.
Spremembe bodo okrepile tržni položaj
Po pojasnilih Peruška, je Fortenova v fazi, kjer poskušajo združiti vse dele maloprodaje v učinkovito mrežo. Ob tem, da upoštevajo makroekonomske dejavnike, si nenehno prizadevajo za razvoj poslovnih modelov, ki bodo služili vsem ključnim deležnikom na vseh trgih. Spremembe, ki se dogajajo v sistemu, so sestavni del tega procesa. Okrepile bodo tržni položaj in dolgoročno konkurenčnost Mercatorja ter celotne maloprodajne mreže Fortenova skupine. To je del načrtovanih aktivnosti, ki bodo prinesle pozitivne rezultate za vse pomembne akterje v tem sektorju.
Kramarić se je decembra lani pridružil Mercatorju. Pred tem je 14 let gradil svojo uspešno kariero v Konzumu, kjer je zasedal več vodilnih položajev, med drugim je bil direktor maloprodaje. Leta 2020 je kot član uprave Konzuma prevzel vodenje maloprodaje. Kramarić je diplomant Ekonomske fakultete v Zagrebu in mednarodnega MBA programa na poslovni šoli IEDC na Bledu, so še dodali pri Mercatorju.
vir Foto: STA