Južna Koreja želi biti vodilna pri proizvodnji baterij

Južna Koreja želi biti vodilna pri proizvodnji baterij. Južnokorejska poslovna in vladna združenja v raziskave in razvoj naprednih baterijskih tehnologij načrtujejo skupno vlaganje 15 milijard evrov. Med vlagatelji so proizvajalci baterij LG, SK in Samsung. Cilj vlaganja je doseči napredek na tem področju do leta 2030.

Južna Koreja bo s skupno naložbo začela komercialno proizvodnjo polprevodniških baterij pred drugimi državami, je napovedalo tamkajšnje ministrstvo za industrijo. Država namerava povečati svoje proizvodne zmogljivosti katodnih materialov za štirikrat. Prav tako načrtuje izvoz opreme za proizvodnjo baterij za električne avtomobile, ki je trikrat večji kot sedaj.

Južna Koreja že velja za eno največjih proizvajalk baterij za električne avtomobile. V državi imajo tri od petih največjih tovarn avtomobilskih baterij (LG, Samsung in SK on). Skupaj obvladujejo četrtino svetovnega trga. Dobavljajo proizvajalcem, kot so Tesla, Volkswagen, General Motors in Ford.

Južnokorejski velikani vlagajo 15 milijard dolarjev v pilotne tovarne

Južnokorejski velikani bodo v gradnjo treh pilotnih tovarn, ki bodo služile za preizkušanje inovacij v proizvodnji baterij za avtomobile, vložili 15 milijard dolarjev. Cilj je razviti optimalno baterijo, zato bodo, preden bodo začeli z množično proizvodnjo na lokacijah po svetu, preizkusili več različic.

Južnokorejska podjetja si prizadevajo za proizvodnjo baterij tudi v Severni Ameriki. Vlada je aprila za spodbujanje investicij in reševanje zakonodajnih ovir v ZDA, pripravila načrt finančne podpore v višini 4,8 milijarde evrov.

Razvoj novih tehnologij baterij za električna vozila je pomembno področje. Ima velik vpliv na prihodnost avtomobilske industrije in bo pomagal doseči cilje zmanjšanja emisij toplogrednih plinov. Novi razvoji lahko prinesejo tudi daljše dosege in višje učinkovitosti, kar bo električna vozila med potrošniki naredilo sprejemljivejša.

Baterija, ki lahko shrani veliko energije

Kondenzirana baterija, ki jo je predstavil kitajski proizvajalec CATL, ima zelo visoko energijsko gostoto, kar pomeni, da lahko shranjuje veliko energije na enoto mase. To bi lahko omogočilo vozilom daljše dosege z manjšimi in lažjimi baterijami. Baterije predstavljajo velik delež stroškov pri izdelavi električnih vozil. Uporaba tehnologije lahko zmanjša stroške izdelave in s tem ceno vozil.

Vendar je treba omeniti, da so novi razvoji baterij še vedno v zgodnjih fazah raziskav in razvoja. Potrebno bo opraviti veliko testov in preizkušenj, preden bodo baterije dejansko pripravljene za množično proizvodnjo. Poleg tega so lahko nove tehnologije baterij še vedno drage in jih je treba masovno proizvajati, da bi bile konkurenčne na trgu.

Vsekakor je ta razvoj obetaven korak naprej in bo verjetno spodbudil tudi druge proizvajalce, da nadaljujejo z razvojem novih tehnologij in se prilagodijo potrebam trga.

vir Foto: Unsplash