Izkoristite produktivnost generativne umetne inteligence!

Nedavna študija, ki jo je izvedel Nacionalni urad za ekonomske raziskave, je pokazala, da lahko generativna umetna inteligenca, kot je ChatGPT, poveča produktivnost delovne sile v povprečju za 14 odstotkov. Nekatera podjetja so zaradi generativne umetne inteligence že zabeležila do 400-odstotno povečanje produktivnosti. Poleg tega družba Mckinsey meni, da lahko generativna umetna inteligenca na letni ravni prispeva k proizvodnji v vrednosti približno 4,4 bilijona ameriških dolarjev.

Kot vodja na ravni C ali direktor upravnega odbora si nedvomno želite, da bi vaše podjetje izkoristilo ta potencial. Vendar kako lahko to dosežete? Kje so najpomembnejše priložnosti, da z manj sredstvi dosežete več, zmanjšate stroške in povečate dobiček?

Preprosto povedano, katere ukrepe morate sprejeti, da bi izkoristili vso to produktivnost?

Tukaj je opisano, kako lahko takoj izkoristite prednosti umetne inteligence na področju produktivnosti, ne da bi se lotili večletnega projekta ali vložili več deset milijonov dolarjev.

Umetna inteligenca že povzroča izpodrivanje človeških delovnih mest.

Raziskava, ki jo je opravila družba Goldman Sachs, kaže, da bi lahko avtomatizacija umetne inteligence vplivala na približno dve tretjini ameriških poklicev. To pomeni, da se lahko zaradi vpliva tehnologije umetne inteligence spremeni veliko število delovnih mest. Ta trend ni le scenarij oddaljene prihodnosti, o čemer pričajo nedavni dogodki. Samo maja 2023 je umetna inteligenca povzročila ukinitev 3.900 delovnih mest, je razvidno iz poročila o delovnih mestih Challenger. IBM se je v prizadevanjih za ublažitev morebitnih prihodnjih posledic odločil za ustavitev zaposlovanja za 7 800 delovnih mest. Ta delovna mesta lahko v prihodnjih letih nadomesti umetna inteligenca. Podobno je British Telecom napovedal načrte, da bo do leta 2030 z umetno inteligenco nadomestil več kot 10 odstotkov svoje delovne sile. Ti dogodki poudarjajo nujnost in pomembnost tega vprašanja.

Čeprav se lahko obseg prednosti za produktivnost med organizacijami razlikuje, obstajajo štiri glavna področja, na katerih lahko večina velikih podjetij pričakuje takojšnje motnje.

Poslovanje s strankami

Po podatkih družbe McKinsey bi lahko generativna umetna inteligenca potencialno povečala produktivnost oskrbe strank za do 45 odstotkov. Glavni razlog za to izboljšanje je v sposobnosti umetne inteligence, da razume namero in razpoloženje strank ter osebju, vključno z novimi pripravniki, zagotovi potrebne informacije za hitro reševanje težav. Poleg tega lahko umetna inteligenca prenese osnovne naloge storitev za stranke na klepetalne robote, ki so bistveno naprednejši in bolj realistični kot kdaj koli prej. To ne le izboljšuje kakovost storitev, temveč tudi zmanjšuje stres ekipe, kar vodi k večji morali in zvestobi. Ključni sodelavci na tem področju so Qualtrics, Ultimate.ai in Intercom.

Prodaja in trženje

Generativna umetna inteligenca je sposobna analizirati vedenje potencialnih strank, kar omogoča prodajnim in trženjskim ekipam, da učinkoviteje kot kdaj koli prej optimizirajo svoj strateški pristop. Specializirane zmožnosti te tehnologije segajo tudi na ustvarjanje prilagojenih vsebin, kot so e-poštna sporočila, objave v družabnih medijih, oglasne umetnine, opisi izdelkov in pristajalne strani. Z generativno umetno inteligenco lahko tudi manjše trženjske in prodajne dejavnosti zlahka prilagodijo svoja prizadevanja. Microsoft in Salesforce sta po uvedbi ChatGPT predstavila Viva Sales oziroma Einstein GPT, ki uporabljata generativno umetno inteligenco v prodaji. Več rešitev, med njimi Phrasee, Persado in Albert, uporablja generativno umetno inteligenco v digitalnem trženju.

Razvoj programske opreme

Glede na raziskavo je 88 odstotkov razvijalcev programske opreme občutilo večjo produktivnost, ko so uporabljali generativno umetno inteligenco. Ta tehnologija lahko opravlja ponavljajoča se opravila, kot so vstavljanje vnaprej napisanih segmentov kode, pregled človeško napisane kode za napake in varnostne ranljivosti ter generiranje dokumentacije programske opreme. Posledično zmanjšuje potrebo po tem, da bi človeški programerji svoj čas posvečali nečemu, kar velja za nepomembno opravilo. Za povečanje produktivnosti pri razvoju programske opreme se je pojavilo več rešitev, med njimi GitHub Copilot, Tabnine in Snyk.

Raziskave in razvoj

Generativna umetna inteligenca se neštetokrat uporablja v raziskavah in razvoju v različnih panogah. Z njo se revolucionarno spreminjajo odkrivanje zdravil, analiza informacij in industrijsko oblikovanje. Vpliv generativne umetne inteligence je na teh področjih globok in transformativen.

Tukaj je način za povečanje vaše produktivnosti z uporabo generativnih UMETNE INTELIGENCE.

Umetna inteligenca že revolucionarno spreminja produktivnost v podjetjih, vendar kako lahko kot vodja podjetja prilagodite svojo organizacijo, da izkoristi njen potencial?

Sprejmite in prilagodite se – zdaj

Predpostavimo, da vaši tekmeci že uporabljajo generativno umetno inteligenco. Da ne bi preveč zaostajali, se jim morate nemudoma pridružiti. Upoštevajte, da tudi vaša ekipa raziskuje generativno umetno inteligenco, ne glede na to, ali je to uradno načrtovano ali ne. Ko posamezniki odkrijejo metodo za lažje in manj naporno opravljanje nalog, seveda izkoristijo priložnost. Zato morate to tehnologijo sprejeti in določiti, kje, kako in kdaj jo želite vključiti. Hitro sprejetje in prilagajanje sta v tem primeru bistvenega pomena.

Ohranite človeka v sistemu

Morda je mamljivo misliti, da lahko generativni umetni inteligenci zaradi njene impresivne učinkovitosti preprosto dodelite naloge. Vendar bi bilo to napačno. Pri vključevanju te tehnologije je ključnega pomena, da ohranite “nadzor odraslih” in zagotovite, da so rezultati skladni s standardi kakovosti in podobo blagovne znamke vaše organizacije. Ne glede na to, ali gre za trženjsko vsebino, zasnovo izdelka ali programsko kodo, je potreben človeški pregled, da se zagotovi natančnost, preprečijo pristranskost in etični pomisleki ter ugotovijo težave, ki jih trenutno lahko dojamemo le ljudje.

Sodelujte s svojo ekipo

Generativna umetna inteligenca lahko poveča produktivnost, kar vodi do odločitve med zmanjšanjem števila zaposlenih ali omejitvijo novih zaposlitev. Mogoče pa je, da so se pričakovanja strank povečala, zaradi česar je potrebna čim večja izkoriščenost delovne sile. Zato je ključnega pomena, da ocenite svojo organizacijsko strukturo in nemudoma vključite svojo ekipo. Namesto da jim povzročate skrbi glede delovnih mest, jim pomagajte pri prilagajanju. Nekatera delovna mesta bodo morda ukinjena, druga se bodo povečala, nekatera pa bodo ostala nespremenjena. Učinkovito komunicirajte s svojo ekipo, predstavite pričakovanja, zagotovite preusposabljanje in podporo pri upravljanju sprememb. Zagotovite, da bodo tako obstoječe kot nove ekipe pripravljene sprejeti generativno umetno inteligenco kot sodelujočega partnerja.

Vodenje z vrha

Izvršni direktor, vodilni delavci in člani upravnega odbora ne smejo zaostajati za temi spremembami. Vpliv generativne umetne inteligence na vašo organizacijo in industrijo bo presegel digitalno preobrazbo v zadnjem desetletju. V svoji organizaciji morate prevzeti odgovornost za notranjo revolucijo na področju umetne inteligence. To ne pomeni, da mora biti vsak višji vodstveni delavec strokovnjak za umetno inteligenco. Vendar pa morajo podpreti njeno uporabo in jo spretno izvajati v celotni organizaciji.

Vir Foto: Pexels