Grubin memorial: Drago Grubelnik je v naših srcih živ
V Kranjski Gori je ponovno potekal Grubin memorial z dobrodelnim veleslalomom. Udeležile so se ga številne tuje in domače smučarske zvezde. Tradicionalni dogodek, katerega sponzor je Generali Zavarovalnica, je posvečen spominu na alpskega smučarja Draga Grubelnika.
Drago Grubelnik je leta 2015 tragično preminil v prometni nesreči. S svojo iskrivo energijo, pozitivnostjo, nesebičnostjo in pripravljenostjo pomagati je zaznamoval številna življenja. Njegova dobrota v srcih ljudi še vedno živi. Vsako leto namreč zbirajo sredstva za pomoč potrebnim in njihovim družinam. Letos bodo zbrana sredstva namenili živahni deklici Brini, ki se od rojstva bori s cerebralno paralizo in potrebuje vsakodnevno pomoč najbližjih.
Kot vsako leto so se v dobrodelnem veleslalomu pomerili svetovni smučarski asi, slovenski znani obrazi in prijatelji Draga Grubelnika – Grube z namenom zbrati čim več sredstev za kritje osnovnih potrebščin ter stroškov terapij. Brini bodo s pomočjo omogočili boljše pogoje za zdrav vsestranski razvoj in lepše preživljanje otroštva. Veleslalom je potekal na smučišču Kekec.
Neposredno ob progi so se lahko v sankanju med vratci, identičnimi tekmovalnim na smučarski progi, pomerili tudi otroci, ki so se lahko fotografirali z Generalijevim levčkom. Na snežni plaži pred hotelom Kompas pa je za izjemno vzdušje in zabavo poskrbela skupina BIG FOOT MAMA.
Svoj prispevek lahko namenite z nakazilom na račun Zveze prijateljev mladine, Ljubljana Moste, ali z nakupom SnowMonkey flaške GRUBIN memorial. Od vsake prodane flaške bodo 5 evrov namenili za dobrodelni sklad.
GENERALI zavarovalnica, d. d., je v Sloveniji prisotna od leta 1997 in letos obeležuje 25-letnico. Je vodilna mednarodna zavarovalnica v Sloveniji in del Skupine Generali, enega največjih svetovnih ponudnikov zavarovanj in upravljanja premoženja. Ustanovljena je bila leta 1831, prisotna je v 50 državah sveta, s skupnim prihodkom od premij, ki je leta 2021 presegel 75,8 milijard evrov. S skoraj 75.000 zaposlenimi po vsem svetu in 67 milijoni strank ima Skupina vodilni položaj v Evropi in čedalje pomembnejšo pozicijo v Aziji in Latinski Ameriki. V Srednji in Vzhodni Evropi deluje Skupina preko svoje regionalne pisarne v Pragi. Z inovativnimi in prilagojenimi rešitvami, najboljšo uporabniško izkušnjo in digitaliziranimi globalnimi distribucijskimi zmogljivostmi je Generali v osrčju svoje strategije zavezan k grajenju vseživljenjskega partnerstva s strankami. Z namenom ustvarjanja pravičnejše in odpornejše družbe ter vrednosti za vse deležnike, je trajnostni razvoj vključen v vse strateške odločitve.
Foto: Promocijski material