5 ChatGPT ukazov za ustvarjanje poslovnega načrta

Vizija brez strukturirane strategije je le želja, zato za oblikovanje načrta uporabite ChatGPT. Izrazite svoje ambicije in želje ter si jih predstavite skrbno urejene pred seboj, pripravljene za globalno predstavitev. Da bi pritegnili potencialne vlagatelje, je ključnega pomena, da vzpostavite svojo legitimnost. To vključuje izdelavo zanesljivega poslovnega načrta, ki bo kos natančnemu pregledu. Poleg tega bo zagotovitev komercialnega posojila okrepila vaš finančni položaj. In nazadnje, če boste svoje poslanstvo globoko zasidrali v svojo zavest, bo to vaš posel vodilo naprej.

Poslovni načrt lahko pripravite samostojno, se vpišete v poslovni tečaj ali poiščete nasvete izkušenega YouTuba. Z upoštevanjem teh napotkov boste poslovni načrt izdelali učinkoviteje. V skladu s smernicami se lahko vsebina, ki jo ustvari ChatGPT, dodatno izpopolni z uporabo dodatnih namigov. Ta ponavljajoči se postopek omogoča urejanje, dokler ne dosežete zadovoljstva. Z upoštevanjem teh navodil lahko dosežete približno 80-odstotno izpolnitev, preostale prilagoditve so prepuščene vaši presoji.

Metodologija za uporabo ChatGPT pri izdelavi poslovnega načrta

Povzetek

Učinkovit načrt se začne s povzetkom: vašo predhodno izjavo. To je jedrnata in jasna razlaga funkcije vašega podjetja in ciljnega občinstva. Določa sedanji kontekst in opredeljuje prihodnje cilje. V tem koraku se izogibajte nepotrebni zapletenosti, hkrati pa se zavedajte kritične narave tega dokumenta. Nejasne misli pretvorite v močno in prepričljivo prozo.

Namen povzetka je pritegniti bralce k nadaljevanju. Vključuje podrobne opise vašega izdelka ali storitve in trenutnega stanja vašega podjetja. Poleg tega so opisane finančne projekcije in predvidena nadaljnja pot vašega podjetja. Vnesite spodnje besedilo v ChatGPT in spremenite ukaz, da bo ustrezal vašim posebnim zahtevam:

Moje podjetje se imenuje [ime] in ponuja [vrsta izdelkov ali storitev, ki jih ponujate] za [vaše ciljno občinstvo]. Zaslužek ustvarja z [pojasnite svoj model prihodkov]. To podjetje je v dobrem položaju, ker je [pojasnite elemente podjetja, zaradi katerih je trenutno pomembno] in naš prihodek ali denarni položaj je [opišite svoj finančni položaj]. Do sedaj smo [opišite dosedanje dosežke] in načrtujemo [vključite svoje načrte za prihodnost]. Ali mi lahko pomagaš pripraviti kratek povzetek, ki te informacije preoblikuje v jasen in jedrnat opis za prvo stran mojega poslovnega načrta? Uporabi ton, ki je [opiši ton, ki ga želiš za svoj poslovni načrt, na primer strokoven in neposreden].”

Pregled poslovanja

Naslednji korak vključuje poglobljen pregled poslovanja vašega podjetja. Posvetovanje s ChatGPT za celovit pregled poslovanja je lahko drugi segment vašega poslovnega načrta. Vsebino razdelite na kategorije, kot so cilji, analiza trga, opredelitev ciljne skupine, razmejitev izdelkov in storitev ter strategije ustvarjanja prihodkov. Poudarite svoje neprimerljive prednosti na tem trgu in pojasnite, zakaj je vaše podjetje primerno za njegove podvige.

Jasnost vaše poizvedbe bo neposredno vplivala na natančnost končnega besedila. Vnesite čim več podrobnosti, nalogo strukturiranja v razdelke pa zaupajte ChatGPT. Če boste ohranili ton iz povzetka, boste zagotovili doslednost poslovnega načrta ter ga uskladili z identiteto vaše blagovne znamke in predvidenim sporočilom. V nadaljevanju je naveden spremenjen ukaz za nadaljevanje:

Naslednji del poslovnega načrta je pregled poslovanja. Vanj vključi poglavja z naslovi [ustrezno uredi: cilji, trg, ciljna skupina, izdelki in storitve, pot na trg]. Naši poslovni cilji so [pojasnite tri najpomembnejše poslovne cilje] v [časovni okvir za njihovo dosego in načrt izhoda]. Storitve so namenjene [demografski podatki o vaši ciljni skupini] in rešujemo njihove težave [opišite njihove glavne težave, ki jih rešuje vaše podjetje]. Naša ponudba je sestavljena iz [opišite svoje izdelke ali storitve], ki [dodajte več informacij o njih], naš model prihodkov pa je [podrobneje opišite, kako služite denar]. Uporabi enak ton glasu kot v zadnjem sklopu.

Strategije prodaje in trženja

Tudi najbolj zgleden poslovni podvig je zaman, če ga ciljna skupina ne pozna. Ta dilema poudarja nujnost strateškega načrta prodaje in trženja. Za oblikovanje te sheme uporabite izpopolnjene možnosti programa ChatGPT, pri čemer uporabite predhodno posredovane informacije o svojem podjetju. Če že imate podrobno strategijo, jo vključite v ukaz. Če pa prevladuje negotovost, dovolite, da ChatGPT ustvari pronicljive odgovore, predstavljene na bralcu dostopen način.

Postopek zdaj prehaja v bolj zapleteno fazo. S ChatGPT pridobite informacije, ki presegajo vaše neposredne zahteve, nato pa odstranite vse tuje vsebine. Preučite, v katero smer lahko ChatGPT usmeri svoje želje glede vašega poslovnega podviga. Za tiste, ki so v začetni fazi poslovanja, je lahko strategija prodaje in trženja pretežno kratkoročna. Začetni koraki lahko vključujejo eksperimentalno uporabo različnih kanalov, nato pa se osredotočite na izbrane metode, ko opazite obetavne rezultate. Zavedajte se, da bo ta odsek morda kmalu zastarel, vendar je njegov reprezentativni videz še vedno nujen za bližnjo prihodnost. Za ta ukaz so potrebne minimalne spremembe; lahko preprosto nadaljujete z obstoječim dialogom, da bi nadaljevali razpravo.

Na podlagi tega, kar veš o mojem podjetju, oblikuj razdelek o prodaji in trženju v mojem poslovnem načrtu. Oblikuj prepričljiv predlog vrednosti, ki ciljni javnosti sporoča edinstvene prednosti mojega izdelka ali storitve. Opiši učinkovite trženjske strategije, ki jih lahko uporabim za promocijo svojega podjetja in doseganje ciljnega občinstva. Pojasni tudi vse trende v panogi, potrebe strank in morebitne konkurente, ki jih mora moje podjetje poznati. Na koncu še opiši mojo idealno stranko, dodaj odstavek o pozicioniranju in o tem, kako se tej osebi predstavimo, ter vključi, kako bomo zagotovili, da se bomo razlikovali od konkurentov. Do zdaj smo načrtovali [opišite vse obstoječe načrte].

Operacije in upravljanje

Na tem mestu so opisani povzetek, pregled poslovanja ter prodajna in trženjska strategija. Zdaj je treba opredeliti, kako bo podjetje delovalo na praktični ravni. Zainteresirani zunanji subjekti bodo iskali celovit vpogled v nemoteno delovanje podjetja, to poglavje pa je namenjeno zagotavljanju te jasnosti.

Ta del se osredotoča na človeške vire in postopkovne metodologije. V njem mora biti izraženo, da ima vodstvo ne le potrebno znanje, temveč da je vzpostavilo tudi ekipo posameznikov, ki imajo enako strokovno znanje. Ti člani ekipe se bodo držali uveljavljenih postopkov, ki so dovolj trdni, da bodo vzdržali velik obseg. Zavezani so k izpolnjevanju obljub, danih strankam, in k reševanju težav, ki so bile opredeljene v prejšnjih poglavjih poslovnega načrta. Podobno kot v prejšnjem razdelku se za pripravo tega načrta priporoča uporaba programa ChatGPT. Sporočite, kar je znano, in dovolite, da se to preoblikuje v izpopolnjen dokument, ki vzbuja občutek ponosa in strokovnosti.

Zdaj pa prosim napiši poglavje o poslovanju in upravljanju mojega poslovnega načrta. Navedi podrobnosti o ljudeh in procesih, ki bodo zagotovili, da bo podjetje nemoteno delovalo in doseglo svoje cilje. Vključi, kako bomo dobavili izdelek ali storitev, kako bomo zagotovili nadzor kakovosti, kako bomo upravljali zaloge, dobavitelje in stranke ter [vsa druga poglavja, ki jih želite vključiti]. Podrobno se osredotoči tudi na ljudi, vključno z organizacijsko strukturo in komunikacijskimi linijami. Vključi te informacije: [razložite vse, kar želite še vključiti].

Finančni načrt

Besedne formulacije, čeprav so dragocene, se morajo zdaj umakniti kvantitativnemu vrednotenju. Ključne zainteresirane strani, vključno z vlagatelji, finančnimi ustanovami in najemodajalci, se osredotočajo na razumevanje vaših fiskalnih odgovornosti. Želijo dobiti zagotovilo, da boste te obveznosti obvladovali brez nepotrebnega bremena. Tudi če je vaše znanje o pričakovanih prihodkih in dobičku omejeno, boste z zagotavljanjem temeljnih podatkov podjetju ChatGPT omogočili sintezo strukturiranega načrta.

Davčni podatki morajo vsebovati vaše mesečne prihodke in odhodke ter strateški načrt za 12-mesečno in daljše obdobje. V to analizo bi bilo verjetno primerno vključiti tudi točko rentabilnosti. Upoštevati je treba tudi kapitalske potrebe v različnih fazah razvoja podjetja in predvidene posebne stroške, povezane s širitvijo. Te informacije se lahko metodično uredijo v estetsko privlačnih tabelah. Ta ukaz se lahko uporabi za vnos neurejene zbirke številčnih podatkov za ustvarjanje želenega rezultata.

“Ali lahko glede na dosedanje znanje izdelaš podroben finančni načrt, vključno z napovedmi prodaje, stroški in potrebami po financiranju mojega podjetja? Želim naslednje v obliki tabele: (1) razčlenitev mojih mesečnih prihodkov in odhodkov zdaj (2) 12-mesečni načrt (3) 3-letni načrt (4) moj prag rentabilnosti zdaj in (5) morebitni prihodnji veliki odhodki, ki bodo nastali v določenih fazah. Tukaj so vse informacije, ki jih je treba vključiti [vključite vse informacije o ceni na enoto, pričakovanih prodanih enotah, stroških na enoto, stroških osebja, najemnini, tarifah, strojih, programski opremi in tako naprej].”

Uporaba ChatGPT pri oblikovanju poslovnega načrta

Teh pet pozivov vsebuje izčrpen poslovni načrt, ki ga lahko sestavite že danes. Zbiranje potrebnih informacij in naknadno spreminjanje vhodnih podatkov lahko zahtevata nekaj premisleka, vendar je to zanemarljivo v primerjavi s časom, ki je potreben za izdelavo tega dokumenta od samega začetka. Izdelek, ki ga je pripravil ChatGPT, bo pomenil veliko prednost, čeprav morda ne bo brezhiben, saj bo zdaj služil kot osnova za nadaljnje izpopolnjevanje.

Če je na voljo posel, ki čaka na začetek, ni treba vlagati veliko truda v podrobno dokumentacijo. Obsežna upravna opravila prenesite na želeni razširjeni jezikovni model in želene rezultate dosezite v krajšem časovnem obdobju.

Vir Foto Pexels