Twitter bo spoštoval pravila EU o moderiranju vsebin
Elon Musk, lastnik Twitterja, je na francoski televiziji izjavil, da bo podjetje spoštovalo pravila EU o moderiranju vsebin, znana kot zakon o digitalnih storitvah. V pogovoru z Anne-Sophie Lapix na televiziji France 2 je Musk zatrdil, da se bo Twitter zavezal k spoštovanju vseh sprejetih zakonov.
Twitter, ki je v skladu z zakonom EU o moderiranju vsebin pomembna platforma, bo od 25. avgusta dalje ukrepal proti lažnim novicam. Minister za digitalne zadeve Jean-Noël Barrot je izrazil zaskrbljenost glede zmožnosti platforme, da izpolni zakonske zahteve. Komisar Thierry Breton bo s svojo ekipo še ta teden obiskal Twitterjev sedež v ZDA, da bi ocenil in preizkusil platformo.
Musk je izjavil, da bo Twitter upošteval zakon, vendar ga ne bo presegel. Omenil je, da se je pod njegovim vodstvom število sovražnega govora zmanjšalo za kar 30 odstotkov. Vendar je Lapix predstavil nasprotne statistične podatke, vključno s študijo Inštituta za strateški dialog, ki razkriva 105-odstotno povečanje števila antisemitskih objav.
Musk o svobodi izražanja
Musk, zagovornik svobode izražanja, poudarja potrebo po natančni opredelitvi sovražnega govora, da se prepreči prekomerna cenzura. Priznal je, da so bili tviti ob nedavni nesreči čolna z migranti “neprijetni”. Vendar je menil, da bi morali ostati na spletu, če niso nezakoniti.
Po Muskovih besedah so številni oglaševalci, ki so zapustili platformo, izrazili namero, da se vrnejo. Francoski zakonodajalci so zaskrbljeni zaradi njegovega ravnanja s Twitterjem. Vendar so bolj pozitivno naklonjeni Tesli, podjetju za električne avtomobile, zaradi katerega je obogatel.
Po Muskovih besedah so Teslini načrti v Franciji zelo verjetni, vendar se Tesla ni zavezala, da bo zgradila giga-tovarno. Musk se je srečal s predsednikom Macronom in ga pohvalil kot inteligentnega. Medtem se Francija, Španija in Italija potegujejo za Tesline naložbe v drugo evropsko tovarno.
Musk podpira vlade, ki spodbujajo lokalno proizvodnjo, da bi zmanjšale porabo energije zaradi uvoza avtomobilov. Prepričan je, da bi električna vozila postala dobičkonosna brez subvencij. Javno financiranje pa pomaga razširiti industrijo.
Ko so ga vprašali, ali bi postal ameriški predsednik, je Musk to zavrnil, saj se sklicuje na večji vpliv in svobodo v svojih sedanjih vlogah.