Spotify spodbuja volivce k udeležbi na evropskih volitvah
Spotify je sprožil novo kampanjo z naslovom “Odigraj svojo vlogo, Evropa”, s katero želi svoje uporabnike spodbuditi k udeležbi na volitvah v Evropski parlament, ki bodo potekale med 6. in 9. junijem letos. Kampanja bo vse brezplačne in premium uporabnike, starejše od 18 let, obvestila s sporočilom v aplikaciji, ki jih bo spomnilo na volilni cikel.
Volilna udeležba v Evropski uniji se je nedavno povečala po 40-letnem padajočem trendu, vendar je med mladimi volivci še vedno razmeroma nizka. To je spodbudilo nekatere evropske države k znižanju volilne starosti. Belgija in Nemčija sta jo znižali na 16 let, kar so pred tem že storile Malta in Avstrija, medtem ko je Grčija volilno starost znižala na 17 let.
Spotify želi s svojo kampanjo opomniti evropske uporabnike, naj se udeležijo volitev. Poleg sporočil v aplikaciji je platforma izdala tudi seznam predvajanja, poln evropskih umetnikov, in povezave do spletnega mesta EU.
To ni prvič, da je Spotify izvedel volilno kampanjo. Podobna obvestila so nedavno izdajali tudi za lokalne volitve v Združenem kraljestvu ter za volitve na Švedskem, Nizozemskem in v ZDA.
Junijske volitve
Junija bo imelo približno 365 milijonov ljudi možnost voliti na volitvah v EU. Družbeni mediji bodo igrali pomembno vlogo pri vplivanju na politiko EU v prihodnjih petih letih. Medtem ko Spotify kot platforma za pretakanje glasbe lahko izvaja svojo kampanjo brez večjih skrbi glede stranske vpletenosti, so glavne platforme družbenih medijev pod večjim nadzorom.
Pomembno vlogo na teh volitvah bi lahko imel tudi TikTok, ki je od leta 2019 najhitreje rastoča platforma družbenih medijev v Evropi. Povečana udeležba mladih na zadnjih volitvah je bila deloma posledica kampanj prek platform, kot je denimo Snapchat. Predsednica Evropskega parlamenta Roberta Metsola je v aplikaciji objavila videe, da bi tako pritegnila mlade volivce.
TikTok sicer ostaja v središču pozornosti, in sicer glede kibernetske varnosti. Evropska komisija in Parlament “močno priporočata” zakonodajalcem, da odstranijo platformo iz svojih osebnih naprav. Kljub temu številni politiki verjamejo, da je pomembno nagovoriti mlade volivce prek teh platform, da bi preprečili širjenje dezinformacij.
Evropska komisija je z Zakonom o digitalnih storitvah (DSA) zagotovila smernice za platforme družbenih medijev z velikim številom uporabnikov, da bi razumele svojo vlogo in odgovornosti v volilnem ciklu. TikTok in Meta sta že ustanovila volilna središča za boj proti dezinformacijam, kar bo pripomoglo k bolj varni in informirani volilni udeležbi.
[Vir: Euronews]; Portal24; Foto: Pexels