Kako se LinkedIn spreminja in zakaj nekateri niso zadovoljni

LinkedIn je platforma, na kateri se ljudje prikazujejo v več različicah samih sebe. Soustanovitelj marketinškega podjetja Offended iz Manchestra je Dan Kelsall.

Kot pisec besedil za podjetje, ki je razvijalo davčno programsko opremo, se je počutil omejeno. Za uporabnike je želel ustvarjati bolj zanimive vsebine. Čeprav se mu obdobje ni zdelo prijetno, mu je pomagalo razumeti, kaj pritegne bralce. Kelsall meni, da je pomembno govoriti v jeziku svoje publike in se z njo povezati. V nasprotju s tem pa nekateri uporabniki menijo, da osebne zgodbe niso primerne za poslovni profil na LinkedIn-u. Eden od uporabnikov je poudaril da: “Čeprav je zgodba lepa, ne spada na LinkedIn.”

Osebne zgodbe kot ključ do uspešnega poslovnega povezovanja na LinkedIn-u

Drugačna vsebina bi lahko zajemala aktualne dogodke, ki se dogajajo v družbi ali politiki, ali pa bi bila osredotočena na spodbujanje razprave ali komentarjev med bralci. Predlagam, da namesto prvotne ideje, izberemo vsebino, ki je bolj primerna za platformo in lahko doseže širšo občinstvo, hkrati spodbudi tudi interakcijo med uporabniki.

Kritizira prizadevanje podjetij pri ustvarjanju “profila podjetja na LinkedIn-u, ki ne pridobiva odziva”. Hkrati poudarja, da osebne zgodbe delujejo. “Ravno osebni element vzpostavlja zaupanje.”

Drugačna in morda bolj ustrezna vsebina za objavo bi lahko bila vpovezavi s trenutnimi družbenimi ali političnimi dogodki, kar bi spodbudilo razpravo ali komentarje bralcev. Namesto tega, bi lahko objavili vsebino, ki je bolj primerna za platformo, ki bi dosegla širšo publiko in sprožila interakcijo med uporabniki.

Azadeh Williams ugotavlja, da se je LinkedIn spremenil zaradi covida.

Azadeh Williams ugotavlja, da se podjetja v zadnjem času vse bolj odločajo za neformalne oblike izražanja. Namesto formalnega jezika in korporativnega govora se zdaj poudarja osebni pristop, ki gradi zaupanje in vzpostavlja povezave z občinstvom. Tako so podjetja prenehala ustvarjati podjetniške strani na LinkedInu, ki ne dosegajo želenega učinka.

Namesto tega se osredotočajo na osebne zgodbe, ki so del širšega trenda neformalizacije izražanja v poslovnem svetu. Glede na to, da se LinkedIn ni več le preprosto mesto za objavo življenjepisov, Azadeh Williams meni, da bi se morali uporabniki osredotočiti na gradnjo osebnih povezav in ne zgolj na digitalni zaposlitveni intervju.

Douglas Rode, vodja agencije za zaposlovanje Page Group v Veliki Britaniji in na Irskem, pravi, da je LinkedIn ključno orodje v njegovem svetu in da je omogočil večjo ozaveščenost o ranljivosti ljudi, vključno z duševnimi težavami. Odločitev, ali na tej platformi razkrijete svoje notranje občutke, je odvisna od posameznika, a morate biti pripravljeni, da vas bodo prihodnji delodajalci videli in ocenili.

Strokovnjak za iskanje zaposlitve priporoča najti ravnotežje med izražanjem človeške plati. Tom Skinner dela v londonski marketinški agenciji Go Up. Po njegovem mnenju je novi čustveni pristop na LinkedInu znak kulture, ki poveličuje slavne osebnosti ter ljudi, ki se znajo promovirati. Skinner verjame, da se to odraža v tem, da ljudje na LinkedInu bolj cenijo samopromocijo kot dejansko vsebino ali dosežke.

Skupina z 200 člani na LinkedInu, uporablja zgodbe za pritegnitev pozornosti in povečanje interakcij, kar pa pritegne podjetja za zaposlovanje. Ta podjetja plačajo za pravico do iskanja življenjepisov članov skupine.

Dan Roth pravi, da LinkedIn ne spodbuja objav bolj osebne narave.

Glavni urednik LinkedIna, Dan Roth, pojasnjuje, da njihovi algoritmi prilagajajo vsebino vsakemu uporabniku, vendar ne usmerjajo uporabnikov v določeno smer. Namen algoritmov je zagotoviti ustrezno vsebino in ne manipulirati uporabnikovega obnašanja na platformi.

Roth poudarja, da je pandemija spremenila odnos ljudi do duševnega zdravja. Uporabniki LinkedIna imajo javne profile, kar se razlikuje od anonimnih prispevkov na drugih platformah, kot je Twitter. Mnogi uporabniki namreč ne razumejo posledic svojih izjav na javnem profilu.

vir Foto: Unsplash