Družba Ford zaskrbljena nad znižanjem cen električnih vozil

Izvršni direktor družbe Ford Jim Farley je v sredo nedavno znižanje cen na trgu električnih vozil označil za “zaskrbljujoč trend”. Do te izjave je prišlo po tem, ko je Ford znižal ceno svojega Mustanga Mach-E za do 8 odstotkov in sicer kot odgovor na številna znižanja cen Tesle, njegovega glavnega konkurenta. To je že drugo znižanje cene, ki ga je Ford letos napovedal za model Mustang Mach-E.

Farley je opazil podobnost med trenutno cenovno vojno na trgu električnih vozil ter serijo znižanj cen, ki jih je Henry Ford izvedel za model T leta 1913. Vendar pa je izvršni direktor izrazil zaskrbljenost glede posledic takšne strategije, saj je v preteklosti podjetje že ogrožala. Trenutni trend zniževanja cen bi lahko prav tako negativno vplival na industrijo, zato je potrebno biti previden pri uporabi te strategije.

Predsednik uprave družbe Ford, Jim Farley, je izrazil zaskrbljenost glede komoditizacije električnih vozil. Poudaril je, da je ključnega pomena ohranjanje vrednosti pri nadaljnji prodaji za stranke, ki so vozila kupile po višjih cenah. Farley je tudi priznal, da bo Ford izenačil Teslino znižanje cen za konkurenčne modele, kot je Mustang Mach-E. A kot je opozoril, bodo pri tem obstajale omejitve.

Teslin izvršni direktor Elon Musk je na Twitterju pohvalil Fordov pristop k električnim vozilom in priznal izzive pri ohranjanju profitnih marž ob velikih tehnoloških spremembah. Musk je pohvalil Fordovo splošno strategijo električnih vozil in posebej izpostavil veliko povpraševanje po električnem modelu F-150 Lightning.

Ford ohranja Apple CarPlay

Ford ne namerava opustiti Apple CarPlay, programske opreme, ki uporabnikom omogoča sinhronizacijo zaslonov pametnih telefonov z armaturno ploščo avtomobila. Ta odločitev je v nasprotju z nedavno napovedjo družbe General Motors, da bo v prihodnjih modelih postopoma ukinila sistem CarPlay. Na Fordovo stališče vpliva dejstvo, da je 70 % njegovih strank v ZDA uporabnikov družbe Apple.

Glede avtomobilske zabave je Farley priznal, da je Ford to bitko izgubil že pred desetletjem. Podjetje se je odločilo, da bo novo središče za proizvodnjo električnih vozil vzpostavilo v bližini Memphisa v Tennesseeju, deloma zaradi čistejših virov energije na tem območju, kot sta vodna in jedrska energija.

Ford bo zagotovil usposabljanje delavcev v novem obratu in vlagal v prekvalifikacijo obstoječih zaposlenih. Vendar je Farley priznal, da vsi Fordovi delavci ne bodo sposobni preiti na električna vozila, saj bi preusposabljanje vseh trajalo predolgo.

Vir Foto: Pexels