Dacia s povsem novim Bigsterjem osvaja C-SUV segment
[Dacia] – Kot je bilo napovedano v strateškem načrtu Renaulution januarja 2021, Dacia širi svojo ponudbo in osvaja C-segment. Po tem, ko je postala vodilna znamka v B-segmentu v Evropi, Dacia vstopa v C-SUV segment z novim vozilom Bigster, ki ponazarja vrednote znamke – preprostost, ekološko pametnost, robustnost in pridiha svežega dizajna.
Novi Bigster je prilagojen zahtevam naraščajočega trga. Visoki stroški postajajo problem za številne kupce v C-SUV segmentu, ki si želijo novega vozila brez kompromisov glede udobja, zmogljivosti in prostornosti. Dacia se s tem modelom odziva na pričakovanja kupcev, saj združuje vse omenjene lastnosti v vozilu, ki ponuja najboljše razmerje med kakovostjo in ceno.
Generalni direktor Dacie, Denis Le Vot, je izjavil: “Od uvedbe Renaulution smo popolnoma prenovili blagovno znamko z novo identiteto: novimi barvami, logotipom, prodajnimi saloni in teritorijem. Ostajamo zvesti sebi, a smo Dacio naredili bolj zaželeno in privlačno kot kdajkoli prej, še vedno pa ostaja najboljša izbira glede na vrednost za denar. Z Bigsterjem Dacia še bolje izpolnjuje pričakovanja kupcev v C-segmentu.“
Dacia drži obljube z oblikovanjem novega Bigsterja
Januarja 2021 je bil predstavljen koncept Bigster, ki je ponazarjal ambicijo Dacie, da osvoji C-SUV segment. Danes novi Bigster izpolnjuje vse obljube, ki jih je koncept prinesel. David Durand, podpredsednik Dacia Designa, poudarja: “Z novim Bigsterjem smo ostali zvesti namenom, ki jih je izrazila konceptna različica. Bigster je zdaj paradni konj znamke in vrhunski izraz Daciinih vrednot.”
Novi Bigster ponazarja robustno obliko, ki je usklajena z zahtevami C-SUV segmenta. Njegove dimenzije so poudarjene s čistimi geometrijskimi linijami in oblikami, ki so usmerjene k bistvu. Velika kolesna krila in položaj žarometov ter zadnjih luči poudarjajo njegov samozavesten videz na cesti.
Robusten dizajn z ekološkim pridihom
Prednji del Bigsterja izraža trdnost z vertikalno postavitvijo, kar je značilno za SUV vozila, hkrati pa ostaja zvest Daciinim oblikovalskim smernicam. Poleg tega so oblikovalske značilnosti vozila, kot so mešanice sijajnih in mat črnih površin, namenjene ustvarjanju trpežnega in odpornega videza. Bigster pa ne sledi samo trendom, ampak jih ustvarja po svoje, z vključitvijo trajnostnih materialov, kot je Starkle®, ki je izdelan iz recikliranih materialov.
Na višjih stopnjah opreme bodo kupci imeli možnost izbrati dvobarvno streho, kar bo še dodatno poudarilo linije vozila. Na voljo bo tudi nova barva karoserije, Indigo Blue, ki daje vozilu prefinjenost in hkrati ohranja preprostost.
Notranjost: Prostorna in funkcionalna
Oblikovalci so se pri notranjosti osredotočili na bistvene lastnosti: prostor, ergonomijo in udobje. Vertikalno nameščena armaturna plošča povečuje prostor za potnike spredaj. Digitalna instrumentna plošča, odvisno od opreme, meri 7’’ ali 10’’, medtem ko je 10.1’’ zaslon na dotik standarden za vse modele Bigsterja.
Poleg tega so v ospredju trpežni materiali, ki ustrezajo različnim potrebam strank, od preprostih, a privlačnih materialov, do trajnih in enostavnih za čiščenje ter materialov, ki poudarjajo udobje v najvišjih razredih opreme.
Portal24; Foto: Dacia
Ne spreglejte tudi …
Za celoten članek kliknite: https://portal24.si/dacia-s-povsem-novim-bigsterjem-osvaja-c-suv-segment/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=dacia-s-povsem-novim-bigsterjem-osvaja-c-suv-segment