ZDA: Soros pred volitvami kupil več kot 200 radijskih postaj
V nedavni potezi, ki je pritegnila pozornost javnosti in medijev, je levičarski milijarder in globalist George Soros kupil več kot 200 ameriških radijskih postaj, s tem pa potencialno pridobil kontrolni delež v drugi največji verigi radijskih postaj v ZDA. Ta korak postavlja Sorosove ambicije pod mikroskop, zlasti glede na bližajočih se predsedniških volitev v letu 2024.
Z nakupom, vrednim 400 milijonov dolarjev dolga pri Audacy, medijskem gigantu, ki se trenutno sooča s finančnimi težavami, je Sorosov sklad Soros Fund Management pridobil približno 40 odstotkov dolga podjetja. Ta nakup je bil opravljen po ocenjeni vrednosti približno 50 centov na dolar, kar po mnenju analitikov in medijev lahko Sorosu zagotovi učinkovit nadzor nad podjetjem, ko se bo le-to reorganiziralo in izvleklo iz finančne krize.
Glede na poročila, vključno z Washington Times in New York Post, to ni prvič, da je Soros uporabil svoje bogastvo za vplivanje na politično krajino v ZDA. Njegova pretekla vlaganja v lokalne volitve okrožnih tožilcev so že sprožila razprave o njegovem vplivu na pravosodni sistem. To novo vlaganje v medijski prostor pa sproža vprašanja o njegovih namenih in potencialnem vplivu na volilno leto 2024.
“To je strašljivo”
Ta korak je sprožil mešane odzive, z nekaterimi viri, ki izražajo zaskrbljenost glede koncentracije medijske moči in vpliva v rokah posameznika z jasno politično agendo. Republikanski vir, blizu situaciji, je izpostavil potencial Sorosa za vplivanje na javno mnenje v ključnem volilnem letu, kar je pri nekaterih povzročilo alarm. “To je strašljivo,” je dejal neimenovani vir za New York Post. Omenjeno pa odraža širšo zaskrbljenost glede možnosti manipulacije medijske vsebine in s tem vplivanja na volilne izide.
Medtem ko se razprava nadaljuje, ostaja vprašanje, kako bo to vlaganje vplivalo na medijski prostor in politično pokrajino v ZDA. Sorosov nakup odpira pomembna vprašanja o lastništvu medijev, regulaciji in potencialu za konflikt interesov v demokratičnih družbah, še posebej v obdobju pred volitvami, ko je javno mnenje še posebej občutljivo na medijske vplive.
Portal24; Foto: Wikimedia/Svetovni gospodarski forum