Target umika LGBTQ izdelke s svojih polic
Target, eden največjih ameriških trgovcev z izdelki široke potrošnje, ki je v začetku maja predstavil kolekcijo Pride (ponos), zaradi kritik kupcev iz svojih trgovin umika dele asortimana. Podjetje je v torek za agencijo Reuters pojasnilo, da je razlog za njegovo ukrepanje potreba po zagotavljanju varnosti zaposlenih.
V okviru kolekcije Pride je podjetje Target Corp. predstavilo obsežno paleto več kot 2.000 izdelkov, ki zajemajo oblačila, literaturo, glasbo in opremo za dom. Med temi izdelki so vrči, ki vključujejo koncept spolne fluidnosti, koledarji in otroške knjige.
Target je izjavil, da sta bila od uvedbe letošnje kolekcije varnost in dobro počutje članov njihove ekipe pri delu resno ogrožena. Kot odziv na te nestabilne razmere se je trgovec s sedežem v Minneapolisu odločil spremeniti svoje načrte in izločiti predmete, ki so bili v središču najhujših spopadov.
Mesec ponosa v Targetu traja že več kot deset let in predstavlja razlog za praznovanje. Vendar je trenutna kolekcija povzročila konflikte med strankami in zaposlenimi. Ob tem so se pojavili primeri, ko je blago iz te kolekcije večkrat končalo na tleh. Po besedah tiskovne predstavnice podjetja Target Kayle Castanede so bile zaradi teh neprijetnih dogodkov potrebne prilagoditve.
LGBTQ izdelki umaknjeni
Podjetje Target je sprejelo odločitev po kritikah konservativnih skupin v zvezi s promocijo družbe Bud Light na družabnih medijih. V promociji je sodeloval transspolni vplivnež Dylan Mulvaney. Po besedah Castanede je podjetje ukrepalo tako, da je določene izdelke umaknilo iz vseh svojih trgovin in spletne strani v ZDA.
Čeprav Target trenutno pregleduje svojo ponudbo kolekcije Pride, so bili umaknjeni izdelki, povezani z blagovno znamko LGBTQ Abprallen. Blagovna znamka, povezana z Ericom Carnellom, britanskim oblikovalcem, je pod posebnim drobnogledom. Prikazovanje pentagramov, rogatih lobanj in drugih satanističnih podob je povzročilo veliko nasprotovanje na družbenih omrežjih.
Iskanje blaga Abprallen, ki je bilo v torek opravljeno na spletnem mestu Target.com, ni prineslo rezultatov, kar dokazujejo posnetki zaslona in objave v družbenih medijih. Target je pred tem npr. prodajal pulover s sloganom za 25 dolarjev: “zdravite transfobijo, ne trans ljudi”. Prav tako so imeli torbo za 18 dolarjev, na kateri je pisalo “preveč queer za tukaj”.
Po besedah Castanede Target trenutno pregleduje določene kopalke za transseksualce in otroške izdelke. Vendar končna odločitev glede teh izdelkov še ni bila sprejeta.
Kopalke na ženskem oddelku so bile opisane, da so “prijazne za prileganje,” kar je bil sporno. To pomeni, da omogočajo diskretno namestitev moških genitalij.
Fox News je v torek poročal, da so nekatere trgovine Target v južnih državah prestavile izdelke, povezane s “ponosom”, s prednjega dela trgovin v ozadje. Neimenovani zaposleni v trgovini Target v Arkansasu je za Reuters dejal, da so kopalke, povezane s sloganom “Pride” (ponos), res prestavili v bolj odmaknjene prostore trgovine.
“Prej so bile kopalke razstavljene na vidnem mestu spredaj … zdaj pa so bile prestavljene v naključni oddelek zadaj,” je povedal zaposleni, ki je želel ostati anonimen. “Ta premik izdelkov smo začeli v nedeljo.”
Portal24 Foto: Pexels