Seat Leon 2024: Tehnološke izboljšave in nova motorna paleta

Lansko leto je Seat doživel povečanje svetovne prodaje, kar ni presenetljivo, saj so modeli, kot sta Arona in Tarraco zaradi svoje normalnosti, dobrega izgleda in ugodnih pogojev financiranja, zelo priljubljeni. Zdaj je na vrsti prenova Seat Leona, ki je sledila prenovi Cupra Leona.

Seat Leon je del obsežne prenove kompaktnih serij MQB skupine Volkswagen, ki vključuje modele, kot so VW Golf, Audi A3, Škoda Octavia in Cupra Leon. Vendar pa se Seat Leon na zunaj ni bistveno spremenil, kar je morda namenoma, da se Cupra in Seat bolj razlikujeta. Edina večja novost so matrični LED žarometi.

Tehnične in tehnološke nadgradnje, ki jih je Seat uvedel v Leon, vključujejo nove motorje – med njimi novi 1,5 TSI in novo generacijo priključnih hibridov eHybrid – ter izboljšano digitalizacijo notranjosti. Novi motorji so na voljo tako za petvratno kot za sportstourer različico.

Novi motorji in razširjena ponudba pogonov

Po besedah izvršnega direktorja Seata, Wayna Griffithsa, je Seat Leon še naprej pomemben del strategije znamke, ki omogoča uvajanje novih tehnologij. Nova ponudba motorjev in digitalne tehnologije nadaljujejo svojo evolucijo.

Seat Leon ponuja široko paleto pogonskih sklopov, vključno s štirimi različnimi tehnologijami: TSI (bencinski), eTSI (blagi hibrid), TDI (dizelski) in eHybrid (priključni hibrid). Skupno je na voljo sedem različnih pogonskih možnosti z močjo od 115 KM (85 kW) do 204 KM (150 kW).

Vsi motorji so zdaj štirivaljni: bodisi 1,5 TSI (bencinski, blagi hibrid in priključni hibrid) ali 2,0 TDI (dizel). Vstopni motor je novi 1,5 TSI s 115 KM (85 kW) in 220 Nm navora, ki je povezan s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Izpusti CO2 znašajo med 120 in 132 g/km, poraba goriva pa med 5,3 in 5,8 litra na 100 km po uradnem testnem ciklu WLTP.

Prenovljeni Leon je na voljo tudi z dvema 48V blagima hibridnima opcijama (eTSI): 1,5-litrskim motorjem s 115 KM ali 150 KM, ki sta izključno povezana s 7-stopenjskim menjalnikom DSG.

Nova generacija eHybrid motorjev in izboljšana notranjost

Seat Leon zdaj ponuja tudi novo generacijo motorjev eHybrid (priključni hibrid) z močjo 204 KM (150 kW) in 350 Nm navora. Ta kombinacija omogoča povsem električni doseg več kot 100 km, baterijo pa je mogoče polniti doma z do 50 kW na hitrih polnilnikih DC ali 11 kW na AC wallboxu.

V notranjosti se Leon zanaša na digitalizacijo z novim in izboljšanim vmesnikom človek-stroj (HMI). Na voljo je digitalni kokpit (10,25 palca) in večji infotainment sistem z zaslonom na dotik (10,4-palčni standardni ali opcijski 12,9-palčni). Novost je tudi brezžično hitro polnjenje z do 15 vati in hladilno tehnologijo.

Proizvodnja prenovljenega Seat Leona bo potekala v Martorellu v Španiji, začetek proizvodnje pa je načrtovan za maj 2024. Cene za zdaj še niso znane, predhodne pa so se začele pri 28.130 evrih za petvratni model in 29.715 evrih za karavan (podatki so za Nemčijo).

[Vir: Motor1]; Portal24; Foto: Seat

Za celoten članek kliknite: https://portal24.si/seat-leon-2024-tehnoloske-izboljsave-in-nova-motorna-paleta/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=seat-leon-2024-tehnoloske-izboljsave-in-nova-motorna-paleta