Range Rover predstavil svojo prvo umetniško instalacijo – Futurespective: Connected Worlds

Na milanskem tednu oblikovanja je luksuzna znamka Range Rover predstavila svojo prvo umetniško instalacijo, imenovano Futurespective: Connected Worlds. V sodelovanju s kalifornijskim studiem za inovacijsko oblikovanje NUOVA je znamka ustvarila izjemno izkušnjo, ki obiskovalce popelje skozi čas in razkriva povezavo med preteklostjo in prihodnostjo njenega oblikovanja. Postavljena v zgodovinski Palazzo Belgioioso iz 18. stoletja, instalacija združuje veččutno pripoved, ki slavi dediščino znamke in njeno vizijo sodobnega razkošja.

V središču instalacije stoji 25-metrski monolit na trgu Piazza Belgioioso, okrašen z zlatim motivom Range Roverja, ki vabi obiskovalce v časovno popotovanje. Prva postaja je kapsula, ki obuja leto 1970, čas nastanka znamke. V prostoru, ki spominja na prodajalno avtomobilov iz sedemdesetih, je razstavljen klasični Range Rover, predserijsko vozilo YVB 151H v olivno zeleni barvi. Notranjost je nostalgična, z lesenimi opaži, toplimi barvami in taktilnimi teksturami. NUOVA je za ta prostor zasnovala pohištvo po meri, kot so rdeč kavč, marmorna miza Enzo in pisalni stoli, ki poudarjajo estetiko tistega časa. Retro pridih dopolnjujejo akvarij, arhivske skice in 44 stropnih luči, ki ustvarjajo toplo vzdušje.

Zvočna kulisa, ki jo oddaja kromiran zvočnik Dorothy, in dišava Grand Rose znamke Aeir, z notami usnja in starih bankovcev, obiskovalce potopita v sedemdeseta. Gostitelji, oblečeni v oblačila po meri, navdihnjena z delovno modo tistega časa, vodijo obiskovalce skozi to poglobljeno izkušnjo. Po besedah Gerryja McGoverna, glavnega kreativnega direktorja JLR, instalacija ne le slavi preteklost, temveč tudi poudarja, kako Range Rover ostaja zvest svoji identiteti, ne da bi ga zgodovina obremenjevala.

Vizija prihodnosti v sodobnem razkošju

Druga kapsula obiskovalce popelje v prihodnost znamke. Eterični prostor, preplavljen s svetlobo, obdajajo zrcalni stebri, ki simbolizirajo prepletanje časa. V središču stoji najnovejši Range Rover Autobiography pete generacije, odet v kovinsko zeleno barvo, ki se poklanja svojemu predhodniku. Minimalistična notranjost z ambientalnimi zvoki in dišavo Wet Stone ustvarja občutek svežine in inovacije. Tak prostor odraža Range Roverjevo zavezanost k evoluciji, kjer se dediščina prepleta s sodobnimi tehnologijami in oblikovanjem.

Instalacija ni zgolj razstava vozil, temveč pripoved o identiteti znamke. Enrico Pietra in Rodrigo Caula, ustanovitelja studia NUOVA, poudarjata, da je sodelovanje z Range Roverjem naravno, saj znamka združuje globoko zakoreninjeno dediščino z nenehnim stremljenjem k preobrazbi. Futurespective: Connected Worlds tako postane most med generacijami, ki slavi oblikovanje, inovacije in izdelavo.

Z instalacijo Range Rover dokazuje, da je več kot le avtomobilska znamka – je simbol brezčasnega razkošja, ki se nemoteno razvija skozi čas. Obiskovalci Milanskega tedna oblikovanja so bili priča edinstveni zgodbi, ki ne le časti preteklost, temveč tudi navdihuje prihodnost.

Portal24; Foto: Land Rover/Pietro Coco

Za celoten članek kliknite: https://portal24.si/range-rover-predstavil-svojo-prvo-umetnisko-instalacijo-futurespective-connected-worlds/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=range-rover-predstavil-svojo-prvo-umetnisko-instalacijo-futurespective-connected-worlds