Nova era zmogljivosti: Porsche 911 GT3 in GT3 Touring
[Porsche] – Porsche je predstavil dve novi različici legendarnega modela 911 GT3. Ob 25. obletnici prvega modela se je Porsche odločil, da prvič predstavi dve različici hkrati: klasično, dirkalno različico 911 GT3 in bolj skromno različico s paketom Touring. Obe vozili združujeta inovativne tehnologije, dirkalno zmogljivost ter vsakodnevno uporabnost. Ta članek podrobno opisuje tehnične značilnosti, dizajn in prilagoditve obeh modelov.
Tehnični podatki
Porsche 911 GT3 in 911 GT3 s paketom Touring sta opremljena z atmosferskim 4,0-litrskim bokserskim motorjem, ki proizvaja 375 kW (510 KM) in 450 Nm navora. Gre za izjemno zmogljiv športni avtomobil, pripravljen tako za dirkalne steze kot tudi za vsakodnevno vožnjo. V nadaljevanju so zbrani ključni tehnični podatki obeh različic:
Specifikacija | 911 GT3 | 911 GT3 Touring |
Motor | 4,0-litrski atmosferski bokserski motor | Enak motor kot pri 911 GT3 |
Moč | 375 kW (510 KM) | 375 kW (510 KM) |
Navor | 450 Nm | 450 Nm |
Največja hitrost | 311 km/h (PDK), 313 km/h (ročni) | 311 km/h (PDK), 313 km/h (ročni) |
Pospešek 0-100 km/h | 3,4 s (PDK), 3,9 s (ročni) | 3,4 s (PDK), 3,9 s (ročni) |
Aerodinamične izboljšave in dizajn
Obe različici novega 911 GT3 imata izboljšan aerodinamični dizajn, ki temelji na izkušnjah iz motošporta. Novi modeli vključujejo preoblikovan sprednji difuzor, večji zadnji spojler in optimizirano rebro na podvozju, kar povečuje tlačno silo in izboljšuje pretok zraka. Aerodinamične lastnosti so še posebej prilagojene vožnji pri visokih hitrostih, kar omogoča boljšo stabilnost in natančnost v zavojih.
911 GT3 s fiksnim zadnjim krilom in 911 GT3 s paketom Touring brez krila ponujata različne estetske in zmogljivostne značilnosti. Touring različica se ponaša z bolj elegantnim in brezčasnim videzom, saj se odpoveduje fiksnemu zadnjemu krilu in ohranja zložljiv spojler, ki zagotavlja aerodinamično ravnovesje.
Paket Weissach in Touring: prilagodljivost in ekskluzivne možnosti
Porsche ponuja prilagodljive možnosti za kupce obeh modelov. Paket Weissach, ki je prvič na voljo za 911 GT3, omogoča še večjo personalizacijo avtomobila za uporabo na dirkalnih stezah. Paket vključuje lahka kolesa iz magnezija, streho in spojne drogove iz ogljikovih vlaken (CFRP), kar dodatno zmanjšuje težo vozila in izboljšuje njegove zmogljivosti.
Za tiste, ki se odločijo za bolj vsakodnevno različico, je na voljo 911 GT3 s paketom Touring, ki ponuja dodatne udobne funkcije, kot so zadnji sedeži, prilagojena usnjena notranjost in elegantnejši videz brez fiksnega zadnjega krila. Touring različica omogoča voznikom, da izkusijo vrhunsko zmogljivost, a hkrati uživajo v udobju in vsakodnevni vožnji.
Lahka zasnova in zmogljivost
Oba modela 911 GT3 se ponašata z inovativno lahko zasnovo. Aluminijasta kolesa, magnezijeva platišča ter nova litij-ionska baterija bistveno zmanjšujejo težo vozila, kar prispeva k boljši vodljivosti in zmogljivosti. V najlažji konfiguraciji teža vozila znaša le 1420 kilogramov, kar še dodatno povečuje vozne lastnosti.
Motor obeh različic ostaja enak. 4,0-litrski šestvaljni bokserski motor ponuja izjemno natančno zmogljivost, z možnostjo izbire med 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko (PDK) ali 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Zmogljivost motorja in izboljšano razmerje med prestavami omogočata še bolj dinamično in odzivno vožnjo, zlasti pri visokih hitrostih.
Inovativna tehnologija in varnost
911 GT3 in GT3 s paketom Touring sta opremljena z najnovejšo tehnologijo za varnost in udobje voznika. Vozila vključujejo nov športni školjkasti sedež iz CFRP z integrirano zračno blazino za prsni koš, kar zagotavlja večjo varnost pri vožnji po dirkališčih. Sedeži so opremljeni z zložljivimi naslonjali in prilagodljivo nastavitvijo, kar povečuje udobje voznika.
Dodatna varnostna oprema, kot je varnostna kletka CFRP in lahka kovana platišča iz magnezija, so na voljo za tiste, ki želijo vozilo prilagoditi za dirkalne steze. Za 911 GT3 z zadnjim blatnikom je brezplačno na voljo paket Clubsport, ki vključuje privito jekleno varnostno kletko zadaj, 6-točkovni varnostni pas in gasilni aparat.
Ekskluzivni kronograf: športni avto za zapestje
Porsche Design je za lastnike obeh različic 911 GT3 predstavil ekskluziven kronograf, ki združuje obliko športnega avtomobila z vrhunskim urarstvom. Ura je izdelana iz titana in je na voljo v barvah zunanjosti avtomobila, kar omogoča popolno usklajenost z vozilom. Natančen mehanizem Porsche Design WERK 01.200, ki vključuje funkcijo flyback, ponuja vrhunsko zmogljivost in eleganco.
Nova modela 911 GT3 in 911 GT3 s paketom Touring sta idealna za ljubitelje vrhunske zmogljivosti in vsakodnevne uporabnosti. Z naprednimi tehničnimi izboljšavami, prilagodljivimi možnostmi opreme in inovativno lahko zasnovo Porsche znova dokazuje svojo zavezanost k odličnosti. Oba modela bosta na voljo za naročilo konec leta, kar pomeni, da bodo ljubitelji hitrosti kmalu lahko uživali v popolnem ravnovesju med dirkaško zmogljivostjo in vsakodnevno udobnostjo.
*Podatki veljajo za nemški trg.
Portal24; Foto: Porsche AG
Ne spreglejte tudi …
Za celoten članek kliknite: https://portal24.si/nova-era-zmogljivosti-porsche-911-gt3-in-gt3-touring/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=nova-era-zmogljivosti-porsche-911-gt3-in-gt3-touring