Nova Alfa Romeo Giulia tudi z motorjem z notranjim izgorevanjem

Italijanska avtomobilska znamka Alfa Romeo je presenetila z najavo, da bo njuna prihodnja modela, Giulia in Stelvio, še naprej ponujala motorje z notranjim izgorevanjem, kljub prejšnjim napovedim o prehodu na popolnoma električno floto. Leta 2021 je matično podjetje Stellantis napovedalo, da bo Alfa Romeo do leta 2027 v Evropi, Severni Ameriki in na Kitajskem postala izključno električna znamka. A novi izvršni direktor Santo Ficili je zdaj potrdil, da znamka dolgoročno ostaja zavezana bencinskim motorjem, ki bodo del hibridnih pogonskih sklopov. Obenem bosta oba modela na voljo tudi v povsem električnih različicah, kar nakazuje na strategijo prilagajanja različnim tržnim potrebam.

Nova generacija Stelvia, ki bo predstavljena še letos, v prodajo sicer prihaja šele leta 2026, naj bi po besedah Ficilija postala vodilni model znamke. Giulia bo sledila nekoliko pozneje, natančen časovni okvir zanjo pa še ni znan. Oba avtomobila bosta izdelana v Italiji na platformi STLA Large, ki jo deli tudi novi Dodge Charger. To odpira možnost, da bosta Giulia in Stelvio opremljena s 3,0-litrskim twin-turbo šestvaljnim motorjem “Hurricane”, ki v Chargerju ponuja 420 ali 550 konjskih moči in štirikolesni pogon, navaja Motor1. Čeprav navor še ni uradno potrjen, podoben motor v vozilu Ram 1500 dosega med 636 in 706 Nm, kar obeta impresivne zmogljivosti.

Nova Giulia: Od Limuzine do SUV-ja?

Odločitev za ohranitev motorjev z notranjim izgorevanjem ni povsem nepričakovana. Že lani je nekdanji šef znamke Jean-Philippe Imparato nakazal, da bo njegov naslednik imel proste roke pri izbiri pogonskih možnosti. Omejitev ponudbe na električne avtomobile bi bila tvegana poteza, saj svetovni trg še ni povsem pripravljen na popoln prehod na elektromobilnost, prodajne številke Alfe Romeo pa trenutno niso optimalne. Opustitev bencinskih motorjev bi lahko povpraševanje še dodatno zmanjšala.

Posebno pozornost vzbuja nova Giulia, ki ne bo klasična limuzina. Ficili je razkril, da bo avtomobil dobil “novo zasnovo in tip karoserije”, kar nakazuje na bližino SUV-jem. Govorice namigujejo na petvratno zasnovo z višjo oddaljenostjo od tal, podobno modelom, kot so Citroën C5 X ali Peugeot 4008. Kljub temu ne bo povsem dosegala robustnosti Stelvia. Nekdanji direktor Imparato je že pred letom dni navdušeno opisal oblikovanje Giulie kot “bomba”, ki je oblikovalce povsem očarala.

Alfa Romeo s to potezo stavi na uravnotežen pristop, ki združuje tradicijo in prihodnost, obenem pa ohranja svojo prepoznavno strast do zmogljivosti in dizajna.

Portal24; Foto: Alfa Romeo/ Stellantis media

Za celoten članek kliknite: https://portal24.si/nova-alfa-romeo-giulia-motor-notranje-izgorevanje/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=nova-alfa-romeo-giulia-motor-notranje-izgorevanje