Nekdanji direktor Telekoma Sršen zanikal posege v oglaševalske odločitve

Nekdanji predsednik uprave Telekoma, Cvetko Sršen, je na zaslišanju pred preiskovalno komisijo Državnega zbora, ki preiskuje sume nezakonitega financiranja političnih strank, zanikal kakršnekoli neposredne posege v odločitve o distribuciji oglaševalskega denarja. Sršen je pojasnil, da so na ravni uprave podjetja določili okvirne strateške plane za marketing, vključno s proračunom za oglaševanje, izvrševanje pa so prepustili oddelku za marketing.

Sršen je izpostavil, da o specificiranih ciljih oglaševanja niso odločali na upravni ravni, temveč je to bila naloga marketinga. “Nikoli nisem posegal v odločitve o tem, kam naj se namenja oglaševalski denar,” je dejal Sršen, ki je prav tako zanikal, da bi kdorkoli nanj pritiskal z željami ali priporočili glede oglaševalskih sredstev. Omenil je neformalne pogovore o strategiji oglaševanja, ki pa niso vplivali na končne odločitve.

Pozornost je namenil pogodbi s televizijo Planet TV, katere aneks, podpisan kmalu po njegovem prihodu marca 2021, se ne spominja. Poudaril je, da so obveznosti oglaševanja izhajale iz prejšnjih dogovorov. Prav tako je bil vprašan o odnosu s televizijo Nova24TV, kjer je priznal zavedanje o oglaševanju, ni pa bil seznanjen z obsegom oglaševanja na tem kanalu.

Svoje delo je usmerjal glede na letna poročila

Sršen je poudaril, da verjame v tehtne razloge za sprejete oglaševalske strategije, ki niso bile osredotočene zgolj na finančni učinek, ampak so upoštevale tudi širjenje kroga gledalcev in poslušalcev preko različnih medijev. Na vprašanje predsednice komisije Tamare Vonte (Svoboda) o spremembah v oglaševalskih tokovih ob nastopu njegovega mandata je odgovoril, da je svoje delovanje usmerjal glede na letna poročila in zastavljene cilje, ki so bili doseženi, čeprav ne preseženi v stroškovnem smislu.

Vonta je izpostavila revizijska poročila Računskega sodišča, ki so kritizirala Telekom Slovenije za nepregledno načrtovanje oglaševalskih sredstev, odločitve brez jasnih kriterijev glede gledanosti medijev in nezadostno utemeljitev izbora izvajalcev. Kljub temu Sršen trdi, da so bile odločitve sprejete premišljeno, zavrača pa idejo, da bi bilo karkoli prepuščeno naključju.

Na seji so poleg Sršena sodelovali tudi nekdanja predsednica uprave Petrola, Nada Drobne Popovič, in nekdanji generalni direktor Pošte Slovenije, Tomaž Kokot. Oba sta odgovarjala na vprašanja članov komisije o oglaševalskih praksah v njunih obdobjih. Kljub povabilu na sejo pa nista sodelovala nekdanji predsednik uprave Telekoma Tomaž Seljak in predsednik uprave Zavarovalnice Triglav Andrej Slapar, zaradi odsotnosti v tujini oziroma opravičila zaradi drugih obveznosti.

Vonta je napovedala, da bodo Seljaka in Slaparja povabili na eno od prihodnjih sej, da bi razjasnili morebitne nejasnosti in dopolnili razpravo o oglaševalskih strategijah in njihovi učinkovitosti.

[Vir: MMC RTV SLO]; Fotografija: Cvetko Sršen. Foto: DZ/Matija Sušnik; Portal24