Matjaž Tomlje: Kako gnila vlada!
Vlada je podpisala memorandum za proizvodnjo E-Twinga v Novem mestu. Vlada je navdušena in mi avtomobilski strokovnjaki smo zgroženi. Denarne podpore, ki jo je dodelila francoskim kapitalistom, pa ni razkrila, kar meče slabo luč na transparentnost posla.
Kaj bo slovenski narod dobil za to, kar bo dal? Minister Han po čez govori o več deset milijonov davkoplačevalskega denarja, konkretne višine denarnih sredstev pa ne razkrije. Vlada bi morala transparentno svojemu narodu pred podpisom povedati, koliko bo slovenski narod profitiral za svoje vlaganje v Revoz. Golob je dal odgovor, da vlada stavi na inovacije, razvoj in znanost in da je tudi ta investicija rezultat te usmeritve.
Lepo vas prosim, gospod Golob!
Lepo vas prosim, gospod Golob; za kakšen razvoj in znanost pa gre v proizvodnji Twinga v Sloveniji? Ves razvoj in znanost je v matični domovini Renaulta. Tam znanstveniki in tehniki razvijajo nov model avtomobila. V Novem mestu samo mezdni delavci montirajo avtomobil iz delov, ki pridejo iz Francije. Gre za navadno suženjsko delo in ne za znanost in tehnologijo. Renault se ni odločil za proizvodnjo v Sloveniji za to, da bi Slovencem pomagal. Kapitalisti so se odločili za Slovenijo zato, ker so gnili politiki ponudili Francozom boljše finančne pogoje kot Španci.
Če bi Golob podpiral znanost in tehnologijo, bi moral vložiti sredstva v razvoj slovenskega avtomobila, ki ga razvijajo slovenski znanstveniki s slovenskim znanjem. Revoz je lansko leto naredil okrog milijardo prometa in prikazal dobiček v višini približno 3,5 milijona evrov. To je smešno, saj bi moral biti dobiček gospodarskega subjekta po svetovnih merilih gospodarnosti vsaj približno 10%, torej vsaj 100 milijonov, in davek na dobiček za slovensko blagajno vsaj 22 milijonov evrov in ne pičlih 700 tisoč evrov. Saj nismo neumni, skupina Renault svoj dobiček kopiči v rodni Franciji.