Lemon8-nova aplikacija, ki je v lasti ByteDance

Lemon8 je nova aplikacija za ustvarjanje in deljenje vsebine, ki je v lasti ByteDance, matične družbe TikToka, se počasi, a zanesljivo uveljavlja na trgu. Uporabnikom omogoča, da ustvarjajo in delijo vsebino s sledilci. Strokovnjaki so jo opisali kot kombinacijo Instagrama in Pinteresta. Aplikacija je bila prvič lansirana na Japonskem leta 2020, nato pa se je februarja 2021 tiho pojavila tudi v ZDA in Združenem kraljestvu.

V začetku aprila je aplikacija dosegla 650.000 prenosov samo v ZDA, kar je opazen porast uporabe. Po podatkih Apptopie pa je od svojega lansiranja dosegla skupno 17 milijonov globalnih prenosov.

Lemon8 je namenjen predvsem manjšim podjetjem in ustvarjalcem vsebine. Na tej platformi lahko pridobijo prednost pred velikimi blagovnimi znamkami, ki so trenutno odsotne iz aplikacije. Ker Lemon8 trenutno nima postopka preverjanja, se pojavljajo tudi nekateri lažni računi blagovnih znamk. Kljub temu pa strokovnjaki za trženje družbenih medijev menijo, da bi aplikacija lahko predstavljala priložnost za manjša podjetja. Predvsem tista, ki ustvarjajo vsebino, da bi se izpostavila in izboljšala svojo prisotnost na spletu.

Medtem ko se poslovne potrebe in cilji vsakega podjetja razlikujejo, strokovnjaki svetujejo, da bi morala podjetja pri preizkušanju aplikacije Lemon8 upoštevati naslednje smernice:

Kako lahko izkoristite Lemon8 za promocijo vaše blagovne znamke?

Lemon8 je platforma za ustvarjanje vsebine, podobna Instagramu, ki se osredotoča na tematsko usmerjenost. Uporabniki bodo na svoji strani “Zate” videli mrežo objav, ki so usmerjene v posebne teme, kot so moda, hrana in dobro počutje. To pomeni, da boste imeli največje možnosti za ustvarjanje vsebine, če se boste osredotočili na te kategorije.

Če želite, da vaša blagovna znamka opazi na Lemon8, je močan SEO ključnega pomena. Platforma se zanaša na optimizacijo iskanja in spodbuja daljše napise s približno 150 besedami. Lemon8 ponuja tudi predloge za napise, ki vam lahko pomagajo pri strateškem oblikovanju besedila. V idealnem primeru bi morali poskusiti ostati pred temi iskanji, da bi bili vidni uporabnikom, ki iščejo vsebine, povezane z vašo blagovno znamko.

Čeprav so videoposnetki priljubljeni na drugih platformah, Lemon8 daje prednost slikam. To kaže na trend k vsebinam, ki uporabnikom pomagajo pri učenju. Torej, če ste blagovna znamka, ki je specializirana za fotografijo, lahko izkoristite to prednost platforme.

Če želite izkoristiti vse prednosti Lemon8, morate ustvariti vsebino, ki je relevantna za vašo ciljno občinstvo in se osredotoča na tematske kategorije, ki jih platforma ponuja. Prav tako morate uporabljati SEO strategije, ki bodo vašo vsebino uvrstile na vrh zadetkov iskanja. Z ustvarjanjem kakovostne vsebine na Lemon8 lahko promovirate svojo blagovno znamko in dosežete širšo publiko, ki je zainteresirana za vašo vsebino.

Zgodnja uporaba TikToka je ključnega pomena za uspeh na tej platformi, so pokazale raziskave, zato strokovnjaki priporočajo, da podjetja začnejo eksperimentirati. Manjša podjetja imajo prednost, saj lahko hitreje sprejmejo aplikacijo v primerjavi z večjimi blagovnimi znamkami.

Flynn Zaiger, izvršni direktor digitalne agencije Online Optimism, pravi, da se je njegovo podjetje pridružilo Lemon8 31. marca. Online Optimism je že eksperimentiral s peščico objav. Aenkrat ljudem ne svetujejo, da je najboljša ideja, da se pridružijo.

“Ampak tam smo, ker moramo biti tam, kot trženjska agencija, da vidimo, ali se to spremeni, da vidimo, ali bo več ljudi začelo uporabljati trende, ali da bomo pripravljeni, če bo TikTok zaprt.”

Strokovnjaki priporočajo izobraževanje kot prvi korak pri eksperimentiranju. Notranji upravitelj družbenih medijev lahko vzame 30 minut na dan, da razišče, kaj deluje in kaj ne, ter kdo so največji ustvarjalci na platformi, pravi soustanovitelj in izvršni direktor Influencer Marketing Factory, Alessandro Bogliari, ki deluje iz Miamija. Nato lahko te zaključke predstavijo vodjem podjetij.

Alessandro Bogliari

“Velika napaka, ki sem jo videl pri številnih blagovnih znamkah, od velikih do majhnih, je bila, da so šli na platformo, ne da bi dejansko preučili, kaj ljudje želijo videti,”

vir Foto: Pexels