Kampanjski proračuni strank: Od tisoč do 250 tisoč evrov

Politične stranke in skupine so se volilne kampanje pred evropskimi volitvami, ki bodo 9. junija kampanje lotile različno, z različnimi proračuni za oglaševanje, letake in kampanjo. Sredstva, ki jih bodo namenile za te aktivnosti, segajo od skromnih 1.000 evrov pa vse do 250.000 evrov.

Različni proračuni za kampanje

Največ denarja za kampanjo bodo namenile parlamentarne stranke. Gibanje Svoboda bo za kampanjo namenilo od 200.000 do 250.000 evrov.

Opozicijski stranki, SDS in NSi, bosta za kampanjo namenili približno 200.000 evrov.

Levica bo vložila približno 100.000 evrov, medtem ko SD, ki je v finančnih težavah, zneska kampanje ne razkriva. Nosilec njihove liste, Matjaž Nemec, je dejal, da bo njihova kampanja “relativno skromna v primerjavi z drugimi”. Tudi SLS zneska ni sporočil.

Neparlamentarne stranke in njihovi vložki

Od neparlamentarnih strank bodo v kampanjo največ namenili v Vesni, in sicer približno 50.000 evrov. Nosilec liste, Vladimir Prebilič, je zatrdil, da bo sam prispeval 20.000 evrov. Večina stroškov bo vezanih na kampanjo na družbenih omrežjih.

V DeSUS-u in Dobri državi bodo za kampanjo odšteli 30.000 evrov, Zeleni Slovenije 20.000 evrov, 10.000 evrov v stranki Resni.ca, najmanj pa v stranki Nič od tega. “Več kot 1.000 evrov verjetno ne bomo imeli,” je pojasnila nosilka njihove liste, Violeta Tomić.

Stroški izvedbe evropskih volitev skupaj z referendumi bodo državo stali več kot 9 milijonov evrov.

[Vir: MMC RTV SLO]; Portal24; Foto: