Andrej Ropret: Vrhunski športnik, ki vodi naše največje nakupovalno središče
Za Andreja Ropreta, center managerja našega največjega nakupovalnega središča Citypark, ima posel številne vzporednice z vrhunskim športom. Dobro ve o čem govori, saj je sam eden najboljših potapljačev na vdih in svetovni podprvak iz leta 2018. Predvsem pa je pri tem uspešen, saj na obeh področjih žanje uspehe doma in v tujini.
Kot športnik dobro veste, da je za ohranjanje dobrih rezultatov treba preizkusiti tudi kaj novega. Kaj pa je v Cityparku novega za nakupovanja željne obiskovalce? Kako ste nadgradili nakupovalno izkušnjo?
Neprestano smo na lovu za novostmi in iščemo priložnosti za investicije. Določene blagovne znamke, kot so na primer Primark, Mac in Lego Store lahko najdete samo pri nas. Po drugi strani so nekatere blagovne znamke, kot so Desigual, Samsung, Calvin Klein, Tezenis idr. na slovenski trg vstopili prav preko Cityparka. V njem imamo sicer aktualne tri novosti.
Nam lahko zaupate več o njih?
Prva je Perfecta Dreams, priznana hrvaška blagovna znamka postelj in vzmetnic ter kakovostnega asortimaja za zdravo spanje s 30-letno tradicijo. Spomladi so v prvem nadstropju odprli sploh svoj prvi, ekskluzivni salon v Sloveniji, na kar smo zelo ponosni. Nato bi izpostavili novo Hervisovo trgovino, ki je z inovativno notranjo postavitvijo razred zase. Na 3500 kvadratnih metrih v dveh nadstropjih smo namreč odprli največjo in najbolj sodobno kolesarsko trgovino v Sloveniji. Pravi raj za športne rekreativce, ki iščejo kolesa, športno opremo, obutev in tekstil. Kot tretjo pa bi izpostavil še parfumerijo Douglas, ki je v Cityparku odprla svojo največjo poslovalnico v Sloveniji.
Tudi v različnih medijih lahko zasledimo dobre odzive in promocijo vaših dogodkov. Kaj po vašem mnenju najbolj pripomore k temu, da je Citypark priljubljena destinacija za družine in mlade?
Nakupovalna središča morajo biti danes precej več kot to. So tudi središča družabnega dogajanja in dobrega počutja. V Cityparku stremimo k temu, da so obiskovalci deležni več kot izjemno nakupovalne izkušnje. Spremljamo trende iz tujine in jih po potrebi prilagodimo slovenskim nakupnim navadam in infrastrukturi. Velikokrat pa trende v nakupovalni izkušnji postavljamo tudi sami. Skozi celo leto načrtujemo zanimive in zabavne aktivnosti za obiskovalce vseh starosti. Pripravljamo vedno nova doživetja, ki segajo preko nakupovanja. Do zdaj smo gostili že več kot 4.000 dogodkov.
Bi katere izmed dogodkov še posebej izpostavili?
Zame kot center managerja Cityparka je to zelo težko vprašanje, zato bom bil čim bolj diplomatski. Med drugim smo v zadnjem letu organizirali odmeven dogodek zbora več kot 300 športnih avtomobilov, razstavo motorjev Harley Davidson, organizirali košarkarski turnir, postavili smo tudi največji adventni koledar v Sloveniji in obiskovalcem večkrat omogočili brezplačno vožnjo s posebnim pravljičnim vlakcem. Trudimo se, da se pri nas vedno nekaj dogaja in da z aktivnostmi dosežemo različne skupine.
Vreme je letošnje poletje zelo nepredvidljivo, po eni strani smo priča hudi vročini po drugi strani silovitim nevihtam. Ste se pripravili tudi na to?
Že vrsto let smo pripravljeni na vse in smo zelo skrbni glede dobrega počutja naših obiskovalcev. V vročih poletnih dneh se lahko pri nas ohladijo in obratno, pozimi uživajo v prijetno ogrevanem nakupovalnem vzdušju. Vsi naši prostori so namreč skrbno klimatizirani oziroma ogrevani. Nanje mislimo tudi ob hudih poletnih nalivih in neurjih. Ob napovedanem slabem vremenu že desetletje čez noč odpremo parkirno hišo in jim omogočimo, da avto brezplačno pustijo na varnem.
V svetu je danes trajnost pomembna tema. Vi velik poudarek dajete na zelenem nakupovanju in okoljskem ozaveščanju. Kateri projekti so v načrtu?
Z investicijo v višini 1,3 milijona evrov je v načrtu gradnja elektrarne z močjo več kot 700 kilovatov, ki bo zadostila letnim potrebam po električni energiji, enakovredni 435 gospodinjstvom. S 1.816 paneli bomo lahko zmanjšali emisije toplogrednih plinov za 205 ton. To je enako učinku, kot če bi zasadili skoraj 10 tisoč dreves. Nadgradili smo tudi strešne površine in nanje namestili t. i. zeleno streho, ki bo pomemben doprinos Cityparka lokalnemu okolju. S tem bomo zmanjšali toplotne obremenitve na tem delu Ljubljane, saj se v tem primeru obstoječ prod nadomesti z vegetativnim slojem, na primer mahovi in lišaji.
10 minut in 23 sekund. Toliko časa ste zdržali brez vdiha in podrli absolutni državni rekord v statični apneji in postavili tretji absolutni najboljši čas v zgodovini potapljaškega športa. Kako vendar človek zdrži 10 minut brez vdiha?
Pot do takšnih ciljev ni enostavna. Za menoj so ure in ure treninga in priprav, odrekanj in discipliniranega športnega in tudi zdravega načina življenja. Za dosego vrhunskih rezultatov šteje vsaka še tako majhna malenkost, temu se je potrebno posvetiti in svoj prosti čas prilagoditi, nameniti fokusu, kako takšen cilj sploh doseči. Sicer treniram od tri- do petkrat tedensko v vodi, potem pa imam tudi treninge drugje, jutranji treningi so že ob šestih zjutraj.
Ali tudi svojo funkcijo opravljate tako kot trenirate, torej do skrajnosti meja?
Sicer imam tudi v poslu rad izzive in sem zelo tekmovalen, delam dostikrat ves dan. Tako kot se znam prilagoditi v športu, se tudi v poslu. A na delovnem mestu delujem vseeno malce drugače kot v športu. V Cityparku je zaposlenih preko 1600 ljudi, sodelujem z ogromno dobavitelji, izvajalci in zunanjimi strokovnjaki različnih strok. Projektov je veliko. Vse delam zelo varno in premišljeno, a v športnem smislu; hitreje, višje, močneje. Naš zaščitni znak je vendarle več kot 120 trgovin in lokalov, najprestižnejše blagovne znamke in storitve ter pestro družabno dogajanje. Vendar pa tako kot pri športu verjamem v štiri bistvene lastnosti, ki jih potrebujemo za uspeh. To so strast do uspeha, timski duh, prilagodljivost in učinkovito upravljanje s časom.
Hvala za pogovor.
Vir: Portal24