Googlov brezplačni tečaj GA4: Osvojite osnove analitike

Google je začel izvajati brezplačni spletni izobraževalni tečaj, namenjen poučevanju začetnikov o uporabi storitve Google Analytics 4 (GA4).

Cilj tečaja je zagotoviti vstopno točko za posameznike, ki želijo pridobiti znanje o GA4, zlasti za tiste, ki niso bili predhodno izpostavljeni ali nimajo izkušenj. Tečaj se osredotoča predvsem na vzpostavitev računa Google Analytics in preverjanje pridobivanja podatkov.

Google je gradivo izrecno pripravil tako, da je namenjeno različnim ciljnim skupinam, vključno z lastniki malih podjetij, strokovnjaki za trženje, znanstveniki in drugimi posamezniki, ki želijo začeti svojo pot z orodjem Analytics. Predpogojev glede predhodnega znanja ali izkušenj ni.

Po uspešnem zaključku učnega programa bodo udeleženci znali razumeti, kako Google Analytics zbira in obdeluje podatke, kako konfigurirati račun Google Analytics v skladu z določenimi komercialnimi cilji in kako se informacije sistematično združujejo v poročila.

Razdelitev predmeta

Izobraževalni program je razdeljen na različne dele, pri čemer je vsak del osredotočen na poseben vidik storitve Google Analytics.

Foto: Zajem zaslona tečaja

Pregled sklopov

Uporaba digitalne analitike za izboljšanje poslovanja

V tem sklopu je pojasnjena uporaba digitalne analitike z namenom podpiranja komercialnih dejavnosti s sistematičnim zbiranjem, merjenjem in analizo podatkov iz digitalnih medijev, kot so spletna mesta ali mobilne aplikacije.

Nazorni primeri iz resničnega sveta, vključno z Googlovo trgovino z blagom in mobilno igralno aplikacijo Flood-It, so uporabljeni za prikaz, kako lahko analitika usmerja trženjske strategije in povečuje poslovne rezultate.

Razumevanje ravnanja s podatki v storitvi Google Analytics

V tem delu izobraževalnega modula je raziskan način, kako se uporabniški podatki vnesejo v Google Analytics in nato pretvorijo v informativna poročila.

Ta del zajema podroben pregled tehničnih postopkov, povezanih s pritrditvijo oznake na spletno mesto in pretvorbo podatkov v uporabne informacije.

Vzpostavitev računa Google Analytics in strukture podatkov

V tem segmentu so učenci poučeni o strukturi računa Google Analytics, vključno z razlago lastnosti in podatkovnih tokov.

Na voljo so navodila za konfiguriranje računa Google Analytics na način, ki najbolj natančno odraža vašo organizacijsko strukturo.

Priprava spletnega mesta in aplikacije na zbiranje podatkov

V teh podpoglavjih so uporabnikom podana navodila za pripravo njihovih spletnih mest in aplikacij za začetek zbiranja poslovnih podatkov.

Navodila zajemajo celoten postopek, od ustvarjanja ID za merjenje do izvajanja kompleta za razvoj programske opreme Firebase za zbiranje podatkov v aplikaciji.

Potrjevanje zbiranja podatkov

Udeleženci so v tem sklopu poučeni o uporabi poročila v realnem času za potrditev, da se zbiranje podatkov z njihovega spletnega mesta uspešno izvaja, skupaj z navodili za odpravljanje težav, ki se lahko pojavijo pri prevladujočih zapletih.

Upravljanje dostopa do računa in nastavitev

V tem sklopu je podana poglobljena analiza menija za upravljanje, ki opisuje metodologijo, s katero lahko uporabniki nadzorujejo svoj račun Google Analytics in konfiguracije lastnosti, vključno z odobritvijo pravic dostopa za sodelavce ekipe in upravljanjem zaupnih informacij.

Povečanje poročil z uporabo dimenzij in metrik

V zaključnem delu tečaja so predstavljeni in podrobneje obdelani koncepti dimenzij in metrik. To vključuje razlago, kako te komponente prispevajo k združevanju in vizualnemu prikazu podatkov v poročilih.

Vključena je raziskava vzpostavitve dogodkov po meri ter registracije edinstvenih dimenzij in metrik, da bi bili podatki ustreznejši in prilagojeni posebnim komercialnim zahtevam.

Zaključek

Googlova brezplačna navodila za GA4 so izčrpen in dostopen priročnik za začetnike.

Ključna spoznanja iz tega učnega načrta: razumevanje pridobivanja in obdelave podatkov, vzpostavitev računa Analytics. Uporaba dimenzij in metrik za obogatitev poročil.

Za največje koristi je ključnega pomena aktivno sodelovanje z vsebino. Učenje je treba vpeljati v posamezne poslovne situacije.

Po končanem uvodnem usposabljanju lahko udeleženci preidejo na napredne module. To omogoča postopno napredovanje pri učenju.

Vir Foto: Pexels