Google in Adobe sodelujeta pri integraciji umetne inteligence

Google in Adobe sodelujeta pri integraciji Adobe programa Firefly kot generatorja umetne inteligence za Googlovo aplikacijo Bard. Na Googlovi konferenci I/O je bilo predstavljeno sodelovanje. Njegov glavni cilj je povečati prepoznavnost pomočnika z umetno inteligenco Bard, ki ga je zasenčil ChatGPT podjetja OpenAI.

Adobejev Firefly, ki je bil v beta testiranju, je zdaj povezan z Googlovim Bardom. Tako lahko uporabniki na podlagi vnosa besedila zahtevajo slike, ki jih ustvari umetna inteligenca, vse to pa omogoča Adobe. Adobe poudarja tudi nemoten prehod te umetnine v program Adobe Express, ki uporabnikom omogoča ustvarjanje gradiv, kot so letaki in grafike za družbene medije.

Ključna značilnost družbe Adobe je poudarek na zaščiti avtorskih pravic. Firefly je bil usposobljen za Adobejeve stock slike, licenčne vsebine in dela v javni domeni s pretečenimi avtorskimi pravicami.

Vsako umetniško delo, ki ga izdela Firefly, bo označeno z znakom Adobe pobude za avtentičnost vsebine (CAI). Ta pobuda, kot jo opisuje podjetje, deluje podobno kot “prehranska nalepka”. Njen namen je zagotoviti jasnost digitalne vsebine.

Dana Rao iz podjetja Adobe je komentirala pomen tega v dobi umetne inteligence in navedla potrebo po preglednosti pri ustvarjanju in spreminjanju vsebine, da se zagotovi avtentičnost.

V nasprotju s tem druge platforme za umetno inteligenco, ki se pogosto usposabljajo na širšem spletu, včasih prikazujejo vodne znake, ki kažejo na morebitne težave z avtorskimi pravicami v njihovih rezultatih.

Firefly

Firefly zdaj beta testerjem ponuja različne storitve umetne inteligence. Njihova storitev pretvorbe besedila v sliko, ki ustvarja slike na podlagi besedilnih napotkov, je bila od začetka beta različice izboljšana. Vendar še vedno zaostaja za konkurenti, kot je Midjourney, pri ustvarjanju natančnih obraznih potez in podrobnosti.

Edinstvena lastnost Fireflyja je funkcija besedilnih učinkov. Uporabniki vnesejo besedo in določijo želeni slog ali teksturo, kot je prikazano na priloženi sliki zaslona.

Poleg tega je Firefly pred kratkim predstavil orodje za ponovno barvanje vektorskih slik. Uporabniki lahko naložijo datoteke SVG in spremenijo barvno paleto tako, da preprosto poimenujejo želene odtenke, na primer “midnight blues” ali “spring blossom”.

Čeprav je Adobe te funkcije ocenjeval na spletnem mestu beta, jih še ni vključil v aplikacije Creative Cloud. Tistim, ki so naročeni na Adobejev paket Creative Cloud, ki stane več kot 50 dolarjev na mesec, se bo morda zdelo zanimivo, da se ta orodja umetne inteligence pojavljajo v Googlovem Bardu in ne v Adobejevih izvirnih aplikacijah.

Vir foto: Pexels