Bo Nemčija zaradi električnih avtomobilov hitrost na avtocestah omejila na 100km/h?

Razprava o uvedbi omejitev hitrosti na nemških avtocestah se v Nemčiji nikoli ni ustavila. Tokrat je v ospredju predlog policijskega sindikata (GDP), ki zahteva omejitev hitrosti na avtocestah na 100 km/h. Sindikat trdi, da bi ta ukrep povečal prometno varnost ter zaščitil okolje in podnebje. Poleg GDP so pobudo podprla tudi številna druga društva, vključno z Društvom za pomoč žrtvam prometnih nesreč in Zvezo za ohranjanje narave.

V skupni izjavi so navedli več argumentov za uvedbo omejitve hitrosti. Po njihovih besedah bi zmanjšana hitrost vozil pripomogla k manjši porabi goriva, kar bi posledično znižalo emisije škodljivih snovi v ozračje. Poleg tega so različne študije pokazale, da počasnejši promet vodi k znatnemu zmanjšanju števila prometnih nesreč s smrtnim izidom in hujšimi poškodbami.

Predsednik policijskega sindikata v Severnem Porenju – Vestfaliji, Michael Mertens, je posebej izpostavil problematiko električnih vozil. Po njegovem mnenju so električni avtomobili eden glavnih razlogov za nujnost uvedbe omejitve hitrosti. Električna vozila namreč ne morejo voziti s hitrostjo nad 130 km/h, ne da bi se njihov doseg dramatično skrajšal. Zaradi tega vozniki električnih vozil vozijo počasneje, kar ustvarja nevarne prometne situacije, saj prihaja do trkov med hitrejšimi vozili in tistimi, ki vozijo počasneje, da bi varčevali z energijo.

‘Vozniki električnih avtomobilov pogosto vozijo s hitrostjo okoli 100 km/h, da bi ohranili doseg svojih vozil’

Mertens pojasnjuje: “Vozniki električnih avtomobilov pogosto vozijo s hitrostjo okoli 100 km/h, da bi ohranili doseg svojih vozil. To povzroča nevarne situacije na avtocestah, kjer druga vozila vozijo precej hitreje. Omejitev hitrosti na 100 km/h bi zmanjšala to razliko v hitrostih in s tem povečala varnost na cestah.”

Razprava o omejitvi hitrosti na nemških avtocestah je stara že več desetletij. Nasprotniki trdijo, da bi omejitev hitrosti zmanjšala svobodo voznikov in negativno vplivala na gospodarstvo, saj bi lahko upočasnila prevoz blaga. Vendar pa se zagovorniki omejitve sklicujejo na pozitivne učinke na okolje in prometno varnost, ki jih prinaša počasnejša vožnja.

Medtem ko politični odločevalci preučujejo različne vidike predloga, javnost ostaja razdeljena. Ali bo Nemčija uvedla splošno omejitev hitrosti na avtocestah, bo pokazal čas. Ena stvar pa je gotova: razprava o tem vprašanju se bo nadaljevala, saj se državljani in strokovnjaki zavzemajo za rešitve, ki bi izboljšale varnost in zaščitile okolje.

[Vir: IndexHr]; Portal24; Foto: Pexels

Za celoten članek kliknite: https://portal24.si/bo-nemcija-zaradi-elektricnih-avtomobilov-hitrost-na-avtocestah-omejila-na-100km-h/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=bo-nemcija-zaradi-elektricnih-avtomobilov-hitrost-na-avtocestah-omejila-na-100km-h