BKS Bank je po številu opravljenih poslov na Ljubljanski borzi med ponudniki vrednostnih papirjev največja v Sloveniji

BKS Bank AG, Bančna podružnica je v primerjavi s konkurenco med ponudniki vrednostnih papirjev največja po številu strank in opravljenih poslov na Ljubljanski borzi.

“Naša banka je na prvem mestu po statističnih podatkih Ljubljanske borze v kategoriji poslov in transakcij po številu poslov zadnja štiri leta. V tej kategoriji dosegamo daleč največji tržni delež v primerjavi z domačimi in tujimi ponudniki,” je pojasnila Martina Štefančič, vodja oddelka za naložbe in varčevanja.

Kot del BKS Bank nudijo strankam hitro in predvsem cenovno najbolj ugodno trgovanje na borzi vrednostnih papirjev Xetra v Frankfurt.

“Delujemo odgovorno, smo zanesljivi in varni partner, saj se ponašamo s 100-letno tradicijo. V stoletnem delovanju smo postali mednarodno dejavna kreditna ustanova s podružnicami v petih državah in skupnimi sredstvi v višini več kot 10 milijard EUR,” še dodaja Martina Štefančič.

Martina Štefančič, vodja oddelka za naložbe in varčevanja

Elektronski način trgovanja

BKS Bank portal in aplikacije stalno izboljšuje in tako svojim strankam omogoča varno uporabo. Stranke lahko svoje finance upravljajo preko spletnih in mobilnih aplikacij MyNet, mBank, Flik Pay ter MyBroker in mBroker, ki delujejo 24 ur na dan ter so zelo pregledne in jasne. Pomagajo vam pri vsakdanjem opravljanju bančnih poslov in olajšujejo plačevanje ter omogočajo nakup in prodajo vrednostnih papirjev.

Obsežna ponudba produktov in storitev

BKS Bank ima široko paleto ponudbe storitev in produktov, vse na enem mestu od upravljanja, varčevanja do trgovanja. Stranke prav tako lahko preko njih opravijo vse skrbniške storitve, kot so preknjižbe in prenosi, dedovanja, vpise različnih pravic na vrednostnih papirjih in sprejemanje različnih korporacijskih akcij tako za slovenske vrednostne papirje kot tudi za tuje.

“Ljudje se vse bolj zavedajo, da morajo poskrbeti zase in za svojo finančno varnost. Pozna se trend naraščanja povpraševanja za varčevanje za pokojnino, avto, potovanja, saj so začeli bolj varčevati,” je pojasnila sogovornica.

Individualen pristop za vsako stranko

Zavedajo se, da je ena najpomembnejših nalog pri svetovanju stik s strankami in skupna priprava rešitev po njihovi meri. Imajo oseben pristop k svetovanju, saj strankam prisluhnejo, jih razumejo, analizirajo in načrtujejo osebni finančni načrt. V banki so zelo ponosni na svoj strokoven kader.

“Ponosni smo na to, da imamo v svoji banki širok spekter strokovnjakov iz različnih področij, ki so zelo strokovni in specializirani, zato lahko svetujejo o različnih bančnih produktih. V bližnji prihodnosti nameravamo uvesti tudi storitev investicijskega oziroma naložbenega svetovanja, česar se zelo veselimo,” je še dodala Martina Štefančič