Toyota je predstavila posodobitve za model C-HR letnik 2026, ki prinaša izboljšan paket opreme Mid+ in razširjeno izbiro različice GR SPORT. V družbi so poudarili, da naročila za novi model že sprejemajo po vsej Evropi. „Toyota C-HR ohranja svoj prepoznaven značaj, obenem pa ponuja še več prefinjenosti in izbire za kupce,“ so navedli.

Posodobitev prinaša nova platišča, nadgrajene materiale v notranjosti in širšo izbiro pogonskih sklopov. V podjetju so pojasnili, da je paket Mid+ namenjen tistim, ki iščejo ravnovesje med udobjem, zmogljivostjo in oblikovno izraznostjo.

Pri Toyoti so izpostavili, da posodobljeni paket Mid+ vključuje nova 18-palčna mat črna platišča iz lahke litine, ki so na voljo izključno za ta razred opreme. „Zasnova platišč s črnim osrednjim okrasom dodaja avtomobilu dinamičen videz,“ so dodali.

Notranjost je obogatena z novo tkanino Samara, ki ima večji delež recikliranih materialov kot prej. „Nova tkanina v sivih odtenkih daje kabini sodoben videz in občutek prefinjenosti,“ so pojasnili. Sedeži so dopolnjeni s sivo-črnimi kontrasti in natančnimi sivimi šivi, prestavna ročica pa je obdelana v barvi bronaste kovine.

GR SPORT za širši krog kupcev

Toyota je razširila tudi ponudbo športne različice GR SPORT, ki jo navdihujejo dirkalni programi znamke v svetovnih prvenstvih. „Od letošnjega leta bo različica GR SPORT dostopna tudi z 1,8-litrskim hibridnim pogonskim sklopom s 140 konjskimi močmi,“ so pojasnili.

Ta dopolnjuje obstoječa 2,0-litrska priključna hibridna (223 KM) in hibridna (180 KM) pogonska sklopa. Vsi modeli GR SPORT vključujejo serijski projekcijski zaslon, opcijsko panoramsko streho ter dvobarvno karoserijo z značilno kontrastno črno streho. „Kupci lahko izberejo tudi vrhunski zvočni sistem JBL,“ so še dodali pri Toyoti.

Pri 1,8-litrskem modelu so serijsko nameščena 19-palčna aluminijasta platišča, medtem ko imata močnejši različici 20-palčna.

Napredni hibridni in priključni pogoni

Toyota C-HR 2026 ohranja svojo usmerjenost v elektrificirano prihodnost. Kot so zapisali, 2,0-litrski priključni hibridni sklop zagotavlja do 66 kilometrov električnega dosega po ciklu WLTP, kar se v mestnih razmerah poveča na okoli 100 kilometrov. „S tem C-HR omogoča vsakodnevno vožnjo brez izpustov in brez skrbi glede dosega,“ so poudarili.

Model vključuje tudi sistem Predictive Efficient Drive, ki s pomočjo geo-lokacij samodejno preklaplja med električnim in hibridnim načinom. „To vozniku omogoča optimalno porabo energije in vožnjo v območjih z nizkimi emisijami,“ so pojasnili v podjetju.

Vsi paketi opreme bodo odslej na voljo tudi v dveh novih barvah – Storm Grey in Lunar Sky Blue. „Barvi poudarjata sodoben videz modela in osvežujeta ponudbo,“ so zapisali pri Toyoti.

Standardna oprema zdaj vključuje tudi kamero za nadzor voznika, ki zaznava znake utrujenosti ali nepozornosti. Povezana je s sistemom za nujno zaustavitev vozila.

Od prve predstavitve leta 2017 je bilo po vsej Evropi prodanih več kot milijon primerkov modela Toyota C-HR. V Toyoti so poudarili, da ostaja model zasnovan za evropske kupce – z lokalnim oblikovanjem, inženiringom in proizvodnjo. „Zvesta viziji konceptnega avtomobila za cesto Toyota C-HR še naprej združuje izrazit slog, napredno tehnologijo in užitek v vožnji,“ so še dodali.

Anja Kadič

Foto: Toyota

Za celoten članek kliknite: https://portal24.si/toyota-c-hr-2026-z-novim-paketom-mid-in-razsirjeno-ponudbo-gr-sport/