Peugeot nadgrajuje svojo električno ponudbo z dvema pomembnima tehnologijama, ki voznikom olajšata uporabo in povečata učinkovitost vozil. Modela E-3008 in E-5008 sta odslej serijsko opremljena s sistemom za predhodno ogrevanje baterije, ki zagotavlja optimalno hitrost polnjenja tudi v hladnem vremenu.
„Hitro, zanesljivo in predvidljivo polnjenje je ključno za udobje v električnem vozilu,“ poudarjajo pri Peugeotu. Predkondicioniranje omogoča, da se temperatura baterije v 20 minutah poveča za 10 °C, kar pospeši polnjenje takoj ob priklopu na polnilno postajo. Tako lahko oba modela ohranita možnost polnjenja od 20 do 80 odstotkov v manj kot 30 minutah z zmogljivimi polnilniki (vsaj 160 kW).
Funkcija se lahko sproži samodejno prek vgrajenega navigacijskega sistema, ko vozilo zazna prihajajoče polnjenje, ali pa jo voznik vklopi ročno prek osrednjega zaslona kokpita i-Cockpit®.
Predgretje baterije je povezano tudi s sistemom za predhodno ogrevanje kabine. Če voznik to možnost aktivira prek aplikacije MyPeugeot, se ob nizkih zunanjih temperaturah hkrati sproži tudi ogrevanje akumulatorja. Sistem pri tem uporablja energijo domačega omrežja (če je vozilo priklopljeno), s čimer ohranja doseg in skrbi za večje udobje.
Druga novost, ki krepi uporabnost električnih modelov, je tehnologija V2L (Vehicle-to-Load). Z namenskim adapterjem, priključenim na polnilno vtičnico, vozilo postane mobilni vir energije. Zmogljivost do 3 kW ustreza običajni gospodinjski vtičnici, kar pomeni, da lahko voznik napaja računalnike, električna kolesa, orodje ali celo opremo za prosti čas.
„V2L predstavlja praktično rešitev za delo na daljavo, aktivnosti na prostem ali v nujnih primerih, kjer je zanesljiv dostop do električne energije ključnega pomena,“ so sporočili pri znamki.
Peugeot postopno uvaja funkcijo V2L v celotno električno ponudbo. Že danes je na voljo pri modelih E-208 in E-2008, v prihodnje pa jo bodo serijsko imeli tudi E-3008, E-5008 (do konca 2025), E-308 in od prvega četrtletja 2026 dalje tudi E-408.
S tem Peugeot krepi svojo vlogo na področju električne mobilnosti: tehnologija predkondicioniranja baterij in sistem V2L sta namenjena temu, da vozila ne ponujajo zgolj dosega in zmogljivosti, ampak tudi rešitve, ki se neposredno povezujejo z vsakdanjim življenjem uporabnikov.
Foto: Peugeot/Stellantis media
Povezani članki:
Za celoten članek kliknite: https://portal24.si/peugeot-e-3008-in-e-5008-zdaj-s-serijskim-predkondicioniranjem-baterij/
