Financial Times sklenil partnerstvo z OpenAI
Britanski časnik Financial Times je z OpenAI, ameriškim podjetjem za umetno inteligenco, ki je znano po svojem produktu ChatGPT sklenil “strateško partnerstvo in licenčno pogodbo”. Poteza Financial Timesu daje status najnovejše medijske hiše, ki se pridružuje trendu licenciranja svojih vsebin za uporabo v tehnologijah umetne inteligence.
Partnerstvo bo uporabnikom ChatGPT omogočilo dostop do verodostojnih informacij z jasno navedbo izvora iz Financial Times, kar izboljšuje integriteto in zanesljivost informacij, dostopnih prek te AI platforme. Poleg tega imajo zaposleni v časopisu že dostop do te AI tehnologije, kar nakazuje na širšo integracijo in sprejetje umetne inteligence v novinarskem delu.
Podobne dogovore so v zadnjem času sklenile tudi druge vodilne medijske hiše, kot sta Associated Press in Axel Springer, ki ima v lasti publikacije Bild in Politico. V luči preteklih kritik OpenAI, povezanih z uporabo nelicencirane vsebine za usposabljanje svojih modelov, te poteze kažejo na preobrat v smeri zagotavljanja večje preglednosti in spoštovanja avtorskih pravic.
John Ridding, izvršni direktor skupine Financial Times je ob tem dejal, da je zavezanost časopisa “človeškemu novinarstvu” ključna. “OpenAI razume pomen preglednosti, pripisa in nadomestil, kar je za nas bistvenega pomena. Hkrati je v interesu uporabnikov, da ti izdelki vsebujejo zanesljive vire,” je dodal Ridding.
Razvoj dogodkov sledi tožbi, ki jo je proti OpenAI in njegovemu vlagatelju Microsoftu vložil New York Times. V tožbi trdijo, da AI izdelki nepošteno konkurirajo in “uzurpirajo komercialne priložnosti” tradicionalnega novinarstva.
[Vir: Euronews]; Portal24; Foto: Freepik