Site icon Biznis24

ChatGPT 10 najboljših načinov uporabe za zaslužek

10 najboljših načinov uporabe ChatGPT za služenje denarja

ChatGPT uporablja tehnologijo NLP (Natural Language Processing), ki omogoča razumevanje in ustvarjanje človeku podobnega besedila. Programerji so ga usposobili z obsežnimi besedilnimi podatki, zato se lahko odziva na način, ki posnema človeški pogovor. Učinkovitost odzivov ChatGPT je v veliki meri odvisna od kakovosti prejetih pozivov.

Razvoj ChatGPT je tlakoval pot novemu poklicu: inženirju nagovorov. Ti strokovnjaki so odlični pri oblikovanju pozivov, ki kar najbolj povečujejo zmogljivosti umetne inteligence. Vendar pa strokovno znanje na področju oblikovanja namigov ni predpogoj za učinkovito uporabo ChatGPT ali izkoriščanje njegovih zmogljivosti.

Če ga želite uporabljati za zaslužek, lahko izpopolnite svoje sposobnosti pisanja pozivov ali pa obstoječe pozive, ki so na voljo na spletu, prilagodite svojim potrebam. Spodaj je deset vzorčnih pozivov, ki so se izkazali za učinkovite pri ustvarjanju prihodkov v različnih panogah.

1. Odpravljanje napak v kodi z umetno inteligenco

Odstranjevanje napak je lahko za programerje zapleteno in dolgočasno opravilo, vendar umetna inteligenca ponuja pomoč. Problematično kodo preprosto pošljite z zahtevo po identifikaciji in odpravi težav. Ko ChatGPT predlaga popravke, lahko za preverjanje popravkov izbirate med priporočenimi testnimi primeri.

2. Generiranje kode

ChatGPT vam lahko pomaga tudi pri ustvarjanju kode. Začnite z določitvijo programskega jezika in želenega rezultata. Zaradi učinkovitosti je najbolje, da nalogo razdelite na manjše, lažje obvladljive dele in se vsakega podprograma lotite postopoma, kot predlagajo strokovnjaki ZDNeta. Upoštevajte, da uporaba ChatGPT v ta namen zahteva osnovno razumevanje programiranja.

3. Ustvarjanje fikcije

Z začetnim konceptom zapleta, prizorišča ali likov lahko program usmerite, da razvije zgodbo, bodisi v segmentih bodisi kot celotno pripoved. Večje zgodbe je priročno razdeliti na poglavja. Začnite z osnutkom, ki ga ustvari ChatGPT, nato pa za bolj strukturiran pristop dopolnite vsak segment.

4. Pisanje člankov

Založniki in mala podjetja pogosto uporabljajo ChatGPT za pisanje člankov, zlasti na področju vsebinskega trženja in e-trgovine. Za ustvarjanje dohodka s pisanjem za spletna mesta ali prek partnerskega trženja je obvladovanje hitrega oblikovanja s ChatGPT ključnega pomena. Za optimalno vsebino zagotovite podrobne spodbude, ki vključujejo demografske podatke o občinstvu, ton spletnega mesta in informacije o določeni temi. Začetek z načrtom lahko poenostavi postopek pisanja.

Ne pozabite preveriti izvirnosti, slovnice in preverjanja dejstev, saj lahko ChatGPT občasno zagotovi napačne informacije.

5. Prevajanje jezikov

ChatGPT lahko prevaja vsebino med angleščino in drugimi jeziki. Prevajalcem služi kot učinkovito orodje za lektoriranje, ki poenostavi postopek urejanja in prihrani čas.

6. Povečanje naložbe

Pri tej nalogi, ki se pogosto imenuje “izziv od 100 do 1.000 evrov”, mora ChatGPT zagotoviti poslovne strategije za potencialno desetkratno povečanje naložbe v višini 100 evrov v minimalnem času.

7. Iskanje neprejetih sredstev

Državne blagajne hranijo sredstva podjetij, ki dolgujejo denar posameznikom, vendar jih ne morejo najti. To lahko vključuje sredstva iz poravnav ali pozabljenih pokojninskih načrtov. Če želite ugotoviti, ali imate neprevzet denar, aktivirajte spletni vtičnik ChatGPT ter navedite svoje ime, državo prebivališča in datum rojstva. Za širše iskanje ponovite postopek za druge države, v katerih ste živeli.

8. Upravljanje družabnih medijev

Omogoča enostavno ustvarjanje koledarjev in objav v družabnih medijih. S priloženim vtičnikom za spletni brskalnik lahko ChatGPT-u naročite, naj ustvarja objave na podlagi obstoječih izdelkov in vsebin, ali pa z opisom blagovne znamke in njene ciljne skupine zahtevate vsebino družabnih medijev po meri.

9. Ustvarite kopijo

Če ste v ustvarjalni krizi, vam lahko ChatGPT pomaga pri ustvarjanju trženjskega gradiva. Je vešč pri oblikovanju prepričljivih naslovov, sloganov, pozivov k ukrepanju in jedrnatega besedila, ki pritegne pozornost.

10. Ustvarjanje vsebine, ki temelji na SEO

Za spletne prodajalce in blogerje je lahko pisanje vsebine, prijazne do SEO, zastrašujoče. Pomaga vam lahko pri pisanju metaopisov za blogovske objave ali ustvarjanju podrobnih opisov izdelkov, ki so optimizirani za vidnost v iskalnikih. Za začetek navedite zahtevana merila in uvodni odstavek blogovske objave.

Vir

foto: AI (B.O.) Biznis24

Exit mobile version